Інформація — зброя: кому належать українські ЗМІ

Перегляди: 950

Україні відсутній ринок засобів масової інформації. Переважна більшість медіа України – збиткові і спонсоруються фінансово-промисловими або політичними групами. Лише невеличка горстка ЗМІ намагається вижити за рахунок рекламних надходжень

Здебільшого засоби масової інформації не гребують «джинсою» – матеріалами замовного політичного або економічного характеру, на яких немає позначок, які б вказували на фінансову мотивацію в їх виході.

Це не означає, що українські мас-медіа – гарантоване зло. Виданням не вистачає ресурсів для виробництва якісного контенту, а український споживач не готовий за нього платити. Доводиться виживати за рахунок інших джерел.

В багатьох випадках саме від власника ЗМІ, а не від журналіста, залежить спрямованість контенту. Тому українському глядачу, читачу або слухачу вкрай важливо знати, кому належить те чи інше медіа.

СЕРГІЙ КУРЧЕНКО
UMH Group

UMH – один з найбільших медіа-холдингів, який володіє та управляє низкою інтернет-видань, радіо, видає газети та журнали.

До UMH входять сайти та журнали: Forbes, Кореспондент, портали: bigmir.net, i.ua, tochka.net та football.ua. Холдинг видає газети «Комсомольська правда в Україні», «Аргументи і Факти», «Теленеделя» та журнал «Футбол».

UMH управляє п'ятьма мережевими радіостанціями: «Авторадіо», «Наше радіо», Europa Plus, «Ретро FM» та «Радіо п'ятниця». Холдинг також керує трьома локальними радіостанціями: Lounge FM, «Голос Столиці» та «Джем FM».

Сергій Курченко став власником UMH Group в 2013 році, придбавши його у Бориса Ложкіна, який сьогодні обіймає посаду голови Адміністрації президента Петра Порошенка. До слова, Ложкін та Порошенко були партнерами по журналу «Кореспондент».

Фінансувалася угода з придбання UMH кредитними коштами, які серед інших, видав державний «Укрексмібанк». Як стало відомо в 2015 році, держбанк видав кредит на придбання медіа-холдингу в розмірі $160 млн.

В 2015 році американський видавничий дім Forbes заборонив UMH використовувати бренд «Forbes» в Україні. Після цього сайт журналу перевели на новий домен Forbes.net.ua. Сам журнал продовжує виходити.

Права на другий міжнародний бренд – жіночий журнал Vogue перейшли від UMH до «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова.

РІНАТ АХМЕТОВ
Медіа група Україна

Холдинг «Медіа група Україна» мільярдера Ріната Ахметова об'єднує телеканали, сайти та друковані ЗМІ.

Його особливістю є акцент на регіональні ЗМІ, які транслюються або виходять в індустріальних містах України, де розташовані підприємства СКМ Ахметова.

Зокрема, в «Медіа групу Україна» входить загальнонаціональний телеканал «Україна», кабельні телеканали «НЛО ТВ» та «Індіго», спортивні телеканали «Футбол 1» та «Футбол 2». Окрім них до групи входить підрозділ регіональних телеканалів: «Телеканал 34» (Дніпропетровськ), «Донбас» (Донецьк), та «Сігма» (Маріуполь).

Група друкованих ЗМІ Ахметова називається «Сегодня Мультимедиа». Флагманом групи є щоденна газета «Сегодня» та однойменний сайт. Інші ЗМІ групи: журнал та сайт Vogue, регіональні видання — телегід «РИО», суспільно-політичний тижневик «Донецкие новости», політична газета «Приазовский рабочий» та «Дом Советов».

В сегменті інтернет-ЗМІ Ахметову належать сайти: «Сегодня» (segodnya.ua), «Вечерний Донецк» (vecherka.donetsk.ua), Gorod (gorod.dp.ua), «Приазовский рабочий» (pr.ua) та «Донецкие Новости» (dnews.donetsk.ua).

До холдингу Ахметова також входить онлайн-сервіс OLL.tv – показ фільмів, програм та серіалів за підпискою.

ДМИТРО ФІРТАШ_СЕРГІЙ ЛЬОВОЧКІН
Inter Media Group

Головним активом в холдингу Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна є загальноукраїнський телеканал «Інтер». Крім нього, в групу входить низка нішевих телеканалів: НТН, «Мега», К1, К2, «Ентер Фільм» та дитячий телеканал «Піксель».

Льовочкін — колишній голова Адміністрації президента Віктора Януковича, зараз він є народним депутатом від «Опозиційного блоку». Фірташ знаходиться у Відні, де був затриманий в 2014 році. МВС України заявило, що на батьківщині його чекає арешт.

«Інтеру» належить служба новин «Подробності», яка готує інформаційні випуски для телеканалу та розвиває власний сайт — podrobnosti.ua.

З інтернет-ЗМІ Фірташу та Льовочкіну належить інформаційне агентство «Українські новини» (un.ua). До нього входить новинний портал Ukranews.com та фотопортал ukrafoto.com.

ВІКТОР ПІНЧУК
StarLight Media

Зятю другого президента України Леоніда Кучми належить шість телеканалів, які об'єднанні в холдинг StarLightMedia. Особливістю медіа-імперії Пінчука є акцент на розважальний контент.

До його холдингу входять телеканали: СТБ, ICTV, «Новий канал», музикальні канали М1 та М2, а також телеканал QTV, що транслює мультфільми.

Холдинг володіє продакшином, який виробляє програми для телеканалів групи та сейлз-хаузом, що реалізує рекламу на телеканалах Пінчука.

ІГОР КОЛОМОЙСЬКИЙ
1+1 Media

До медіа-холдингу групи «Приват» олігархів Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова входить вісім телеканалів.

Найціннішим в групі є загальноукраїнський канал «1+1». Крім того, в «1+1 Media» входять телеканали: 2+2, ТЕТ, «ПлюсПлюс», 1+1 International, жіночий телеканал Bigudi, телеканал інформаційного агентства УНІАН та Ukraine Today — телеканал, який здійснює трансляцію на інші країни.

З інтернет-ЗМІ Коломойському належить інформаційне агентство УНІАН, сайти ТСН.ua та Главред.info.

Преса та онлайн-видання

 

Українська правда

Власник: Олена Притула
Громадське телебачення
Власники: колектив журналістів
Forbes.net.ua
Власник: Сергій Курченко
Обозреватель
Власники: Юрій і Ростислав Бродські та Сергій Жмак
Проект об'єднує в собі декілька різнотематичних сайтів: економіку, історію, євроінтеграцію, життя, лайфстайл та таблоід. Олена Притула – співзасновниця та багаторічний головний редактор УП.
Видання орендує офіс в приміщенні, що належить олігарху Костянтину Григорішину.
Видання працює як інтернет-телебачення і сайт новин. Воно було створено групою журналістів в 2013 році на передодні Євромайдану. Проект існує на грантові кошти. Засновниками ГО «Громадське телебачення» є Сергій Андрушко, Юлія Банкова, Андрій Баштовий, Роман Вінтонів, Дмитро Гнап, Мустафа Найем, Роман Скрипін, Данило Яневський.
Сайт раніше працював на домені Forbes.ua. Однак власник франшизи – американський Forbes — відібрав її в холдингу UMH, якому і належить українське видання. Холдинг UMH був проданий Борисом Ложкіним в 2013 році колишньому олігарху Сергію Курченку.
Портал «Обозреватель» записаний на синів бізнесмена Михайла Бродського. Йому належить виробник матраців «Венето». Бродський є одним із соратників Ігоря Коломойського.
ЛігаБізнесІнформ
Власники: Сергій, Марина і Дмитро Бондаренки. Володимир Єгіпко
Радіо Свобода
Власник: Radio Free Europe/Radio Liberty
УНІАН
Власник: Ігор Коломойський
Кореспондент
Власник: Сергій Курченко
«ЛігаБізнесІнформ» входить в групу компаній «Ліга», яка надає юридичні та інформаційні послуги в законодавчій та бухгалтерській сферах. Зокрема, групі належить система «Ліга Закон» – база данних законодавства України.
«Радіо Свобода Україна» – відділення міжнародної медіа-організації. Проект фінансує Конгрес США. На сайті української редакції публікуються новини, репортажі, аналітичні матеріали та озслідування. «Радіо Свобода» виробляє відео-контент, зокрема — проект розслідувань «Схеми».
УНІАН – найстаріша в Україні інформаційна агенція. Сьогодні на базі УНІАНу працює власне інформагентство, прес-центр, фотослужба та однойменне телебачення.
До продажу UMH Ложкіним, сайт та журнал «Кореспондент» були найпопулярнішими новинним агрегатором та тижневиком.
  
Дзеркало тижня
Власник: Юлія, Олексій та Володимир Мостові
Сегодня
Власник: Рінат Ахметов
Цензор.net
Власник: Юрій Бутусов
Лівий берег
Власник: громадська організація «Інститут Горшеніна»
«Дзеркало тижня» — одне з найстаріших аналітичних друкованих та інтернет ЗМІ України. Газета виходить у форматі щотижневика. Її власником та головним редактором є Юлія Мостова – дружина політика та екс-міністра оборони Анатолія Гриценка.
Щоденна газета та сайт «Сегодня» входять в медіа-холдинг «Медіа група Україна» олігарха Ріната Ахметова, найбагатшої людини України. Конкурентом видання Ахметова є газета «Вєсті», яку безкоштовно роздають біля метро.
Головним редактором сайту «Цензор» є Юрій Бутусов, журналіст, блогер та активіст. Виданням володіє ГО «Агентство вільної інформації». Її заснували Ілона Янко – помічник депутата від «Народного фронту» Руслана Лук'янчука та Олена Байда, що в 2014 році була уповноваженою особою від «Народного фронту» на позачергових виборах до парламенту.
Головним редактором Lb.ua є журналістка Соня Кошкіна. Окрім управління сайтом, «Інститут Горшеніна» займається проведенням конференцій, круглих столів та надає послуги з консультування політикам.
«Інститут Горшеніна» заснували Вадим Омельченко, Ксенія Василенко (Соня Кошкіна), Олексій Лещенко та Віктор Соколов.
INSIDER
Власник: Олексій Тамразов
Фокус
Власник: Борис Кауфман
Коментарі
Власник: Sherell Limited
Газета.юа
Власник: Роман Вавриш
Сайт theinsider.ua було засновано журналістом Сергієм Щербиною в 2013 році. Юридична особа, що володіє INSIDER – ТОВ «Всеукраїнська медіа група». Інвестором видання є бізнесмен Олексій Тамразов, який в 2010—2014 роках був першим заступником голови держкомпанії «Укргазвидобування».
Щотижневий журнал та сайт «Фокус» одеський бізнесмен Кауфман придбав в 2013 році у Бориса Ложкіна. Кауфман володіє мережею готелів, Фінбанком та будівельною компанією. Неодноразово потрапляв в рейтинги 200 найбагатших українців. Його партнером по бізнесу є Олександр Грановський.
Видання «Коментарі» були продані бізнесменом Віталієм Гайдуком в 2013 році, в період, коли Сергій Курченко та інші представники сім'ї Януковича активно поглинали ЗМІ. Сьогодні кінцевий власник «Коментрів» невідомий.
Сайт Газета.юа та журнал «Країна» входять в ТОВ "Видавнича група «Нова інформація», яка належить Роману Вавришу – соратнику політика Ігоря Васюника.
Журнал «Країна»
Власник: Роман Вавриш
Новое время
Власник: Томаш Фіала
Главком
Власник: Юлія Лимар, Віктор Шлінчак
Комсомольска правда
Власник: Сергій Курченко
Сайт Газета.юа та журнал «Країна» входять в ТОВ "Видавнича група «Нова інформація», яка належить Роману Вавришу – соратнику політика Ігоря Васюника.
Видання «Новое время» було створено після продажу Ложкіним UMH, куди входить журнал Кореспондент. Цей журнал очолював Віталій Сич, який звільнився після продажу холдингу. Разом з частиною редакції він створив «Новое время». Інвестором проекту стала інвестиційна компанія Dragon Capital, яка належить Томашу Фіалі.
Перед тим, як свторили «Главком» Віктор Шлінчак та Юлія Лимар працювали на керівних посадах в холдингу «Главред-медіа», який фінансувався Ігорем Коломойським. Джерела фінансування «Главкому» невідомі.
«Комсомольска правда» входить в медіа-холдинг UMH, який Сергій Курченко придбав в 2013 році у нинішнього голови Адміністрації президента Бориса Ложкіна.
Депо
Власник: ПАТ «Картель»
Захід.нет
Власник: Катерина Кіт-Садова
ІА «Інтерфакс-Україна»Власник: Олександр Мартиненко, Тевана Глобал Лімітед (БВО)
Укрінформ
Власник: Міністерство інформаційної політики
Свого часу ПАТ «Картель» об'єднував видання «Власть денег», «Деловая столица» та власне портал ДЕПО. Власниками «Картеля» були Вагіф Алєкперов та Леонід Федун – співвласники російського «Лукойла». В 2014 році холдинг було продано Вадиму Денисенку – депутату від БПП. Видання HUBS писало, що інвестором «Картеля» може бути аграрний магнат Олег Бахматюк.
Популярне на Західній Україні видання належить дружині мера Львова Катерині Кіт-Садовій. Захід.нет входить в медіа-холдинг Садових — «Радіокомпанія Люкс». Туди ж входять: "Телеканал «24», радіо Lux FM, «Радіо 24», сайт Football24.ua та рекламне агентство «Люкс».
ІА «Інтерфакс-Україна» — одне із трьох класичних інформаційних агенцій в Україні, які частково продають свій контент по підписці. Директором та співвласником ІА є Олександр Мартиненко. Ще одним акціонером видання є британська офшорна компанія «Тевана Глобал Лімітед». Кінцеві власники невідомі.
«Укрінформ» – державне інформаційне агентство. Сьогодні на його базі створено мультимедійну платформу іномовлення України. Міністром інформ політики є Юрій Стець – кум президента України Петра Порошенка.
 
Українські новини
Власник: Дмитро Фірташ
УНН
Власник: Уляна Лозан
Дело
Власник: Ігор Ляшенко, Станіслав Шум та ТОВ «Галс-трейд інком»
Апостроф
Власник: Міжнародний центр перспективних досліджень
«Українські новини» входять в медіа-холдинг Inter Media Group Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна. В ІА входить портал Ukranews, фотобанк Ukrafoto та інформагентство «Українські новини».
Раніше портал новин УНН пов'язували з соратницею Януковича Ганною Герман. Сьогодні він через ТОВ «УНН» офіційно належить головреду Уляні Лозан. Вона на пару з Анастасією Мацало володіє також ТОВ «Інформаційне агентство українські незалежні новини». Джерела фінансування УНН невідомі.
Портал «Дело» входить у видавництво «Економіка». Власником видавництва донедавна був олігарх Віктор Пінчук. В 2014 році він заявив про продаж видавництва генеральному директору Ірині Рубіс. В «Економіку» також входить сайт для рекламщиків ММР та журнал «ТОП – 100».
Сайт «Апостроф» з'явився в Україні відносно недавно. Запускала його команда журналістів з колишньої щоденної газети «КоммерсантЪ-Украина». Після запуску більшість з них звільнилися. Сайт належить ГО «МЦПД», яку заснували Віра Нанівська, Дана Овчаренко та Сергій Сегеда.
 
Тиждень
Власник: Альфред Вільгельм Малльманн, Юрій Макаров
УкрНЕТ
Власники: Борис та Михайло Комісаруки та Ольга Грач
РБК-Україна
Власник: віргінська Thornley Investments Ltd
Вести
Власник: Олександр Клименко
Журналом та сайтом «Тижня» володіє ТОВ «Український тиждень». Власниками компанії є журналіст Юрій Макаров та австрієць Альфред Вільгельм Малльманн.
УкрНЕТ – найбільший новинний агрегатор України. Окрім реклами заробляє на продажі трафіку українським ЗМІ. Портал належить Борису та Михайлу Комісарукам та Ользі Грач. Їм також належить банк «Фамільний».
Раніше РБК-Україна працювало по ліцензії російського РБК. Сьогодні видання належить компанії Thornley Investments Ltd з БВО. Директором РБК є Йосип Пінтус. Саме він офіційно володіє РБК.
До холдингу «Вести» входить щоденна газета, радіо «Вести» та журнал «Репортер», який в 2015 році зупинив вихід друкованої версії. Кінцевим власником холдингу через ТОВ «Мультімедіа інвест груп» є Ілля Гаєвой – співзасновник ГО «Відновлення Донбасу». На сайті екс-міністра доходів та зборів Олександра Клименка вказано, що саме він єзасновником ГО «Відновлення Донбасу».
Експрес
Власники: Микола Коман, Ігор Починок
ZIK
Власник: Петро Демінський
Наші гроші
Власники: Юрій Ніколов, Олексій та Ольга Шалайські
РИА Новости Украина
Власник: «РИА Новости», Росія
Львівська газета «Експрес» — одне з найстаріших видань України. Видається з 1992 року. Місце локації – Львів. Газета, серед іншого, відома своїми розслідуваннями про спонсора «Свободи» Ігоря Кривецького та його зв'язки з кримінальним світом.
Інформаційне агентство ZIK.ua створено в 2003 році. За даними «Наших грошей», в 2008 році ZIK потрапив під контроль почесного президента ФК «Карпати» Петра Димінського. Окрім сайту ZIK.ua до холдингу входить телеканал ZIK.
Видання «Наші Гроші» спеціалізується на антикорупційних розслідуваннях у сфері державних закупівель. Фінансується за рахунок грантів міжнародних організацій.
Представництво російського державного агентства «РИА Новости» в Україні. В реєстрі юридичних осіб власником «РИА Новости» є ТОВ «Інтерселект», яку заснував Кирило Вишинський — керівник представництва «РИА Новости».
 
Kyiv Post
Власник: Мохаммад Захур
Газета 2000
Власник: Сергій Кичигін
Факти і Коментарі
Власник: «Міндорі Ентерпайзез ЛТД», «Пантохо ЛТД» (Кіпр)
Газета «Бізнес»
Власник: Наталя Мельничук
Kyiv Post – єдина в Україні англомовна газета. Власником видання є бізнесмен пакистанського походження Мохаммад Захур, чоловік співачки Камалії. Його бізнес-група ISTIL інвестує в ЗМІ, нерухомість, енергетику та готельний бізнес.
Раніше фінансовим спонсором Газети 2000 називали Віктора Медведчука – кума президента РФ Володимира Путіна. Газета записана на ПП "Газетний комплекс «Інтернет-Медіа», яке належить мешканцю Ванкувера (Канада) Сергію Кичигіну – головному редактору «Газети 2000».
Щоденна газета та сайт. Фінансування «Фактів» приписують бізнесмену Віктору Пінчуку.
Щотижневе друковане видання про бізнес. Редакція видання також розвиває свій сайт. «Бізнес» належить ТОВ «Бліц-Інформ».
Gordon.ua
Власник: Дмитро Гордон
Газета «День»
Власник: Віталій Гайдук
Дмитро Гордон – журналіст, власник однойменного інтернет-видання Gordon, газети «Бульвар-Гордона» та агентства нерухомості «Бульвар Гордона». Є депутатом Київради від БПП. Минулого року в Київраду пройшов, як самовисуванець.
Віталій Гайдук – колишній акціонер металургійного холдингу ІСД, був соратником Юлії Тимошенко. Фінасував видання «Коментарі», яке продав в 2013 році.

Телеканали

 
1+1
Власник: Ігор Коломойський
5 Канал
Власник: Петро Порошенко
Інтер
Власники: Дмитро Фірташ та Сергій Льовочкін
Україна
Власник: Рінат Ахметов
«Плюси» – флагманський актив медіа-холдингу олігарха Ігоря Коломойського. Крім того, в «1+1 Media» входять телеканали: 2+2, ТЕТ, «ПлюсПлюс», 1+1 International, жіночий телеканал Bigudi, телеканал інформаційного агентства УНІАН та Ukraine Today — телеканал, який здійснює трансляцію на інші країни.
Президент Петро Порошенко відразу після інавгурації в 2014 році заявив, що продавати «5 Канал» не збирається.
ЗМІ позиціонується, як канал новин.
Телеканал «Інтер» входить в холдинг Фірташа-Льовочкіна і є його базовим активом. Крім нього, в групу входить низка інших телеканалів: НТН, «Мега», К1, К2, «Ентер Фільм» та «Піксель».
Телеканал «Україна» входить в холдинг Ріната Ахметова. Крім нього, Ахметову належать: «НЛО ТВ», «Індіго», «Ескулап ТВ» та спортивні телеканали «Футбол 1» та «Футбол 2».
 
Новий канал
Власник: Віктор Пінчук
Перший
Власник: держава
Телеканал 24
Власник: родина мера Львова Андрія Садового
112 Україна
Власник: Андрій Подщипков
«Новий канал» входить до холдингу StarLightMedia Віктора Пінчука. До холдингу олігарха також входять телеканали: СТБ, ICTV, музикальні канали М1 та М2, а також QTV.
Сьогодні на базі «Першого національного» створено Суспільне мовлення. Передбачається, що політики не будуть втручатися в роботу телекомпанії.
24-й телеканал входить до холдингу «Радіокомпанія Люкс», дружини мера Львова КатериніиКіт-Садової.
«112 канал» запустився в Україні напередодні революції Гідності. Тоді його інвестором називали Віталія Захарченка – міністра внутрішніх справ часів Януковича. Після його втечі до Росії неодноразово з'являлась інформація про продаж телеканалу. Наразі немає інформації про інвесторів.
 
Еспресо TV
Власники: Лариса Княжицька, Вадим Денисенко
Тоніс
Власник: Bredgat Holdings
Телеканал Business
Власник: Еспарон Сандра Джіна (Сейшели)
Newsone
Власник: Євген Мураєв
Телеканал контролюють народні депутати Вадим Денисенко (БПП) та Микола Княжицький (Народний Фронт).
100% телеканалу належить кіпрській компанії Bredgat Holdings. Джерела його фінансування невідомі. Раніше телеканал належав Володимиру Костеріну, який в 2014 році заявив виданню HUBS, що телеканал у нього відібрала «Сім'я» Януковича.
Телеканал Business належав бізнесмену Руслану Демчаку. В 2013 році стало відомо про продаж ним телеканалу та інших медіа-активів структурам «Сім'ї» Януковича. До цього Демчак перебував у СІЗО за підозрою у легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Вийшов на свободу в лютому 2013 року.
Телеканал Newsone раніше належав Вадиму Рабіновичу, який сьогодні є депутатом «Опозиційного блоку». В 2014 році стало відомо, що він продав телеканал «регіоналу» Євгену Мураєву, який також входить в «Опозиційний блок».

Радіостанції

 
Бізнес радіо груп
Власники: Анатолій та Євген Євтухови
Радіо група «Тавр Медіа»
Власник: Микола Баграєв
Радіо група UMH
Власник: Сергій Курченко
Європейська станція
Власник: RadioCorp Holding
До «Бізнес радіо груп» входить «Улюблене радіо», радіо «Шансон», DJFM та Бізнес FM. Свою частку на ринку «Бізнес радіо груп» оцінює в 15%.
До цієї групи належить шість великих загальнонаціональних радіостанцій. Зокрема: Kiss FM, «Русское радио», Хіт FM, «Радіо мелодія», Radio Roks та Radio Relax. «Тевр Медіа» займає майже 30% радіоринку України. Власник «Тавр Медіа» Микола Баграєв – народний депутат IV-VII скликань. Спочатку був депутатом від БЮТ, а з 2011 року увійшов до Партії регіонів. З лютого по листопад 2014 був позафракційним депутатом, членом групи «Суверенна європейська Україна». Засновник «Таврійських ігор».
В медіа холдинг Сергія Курченка входить вісім радіостанцій: «Ретро FM», Europa Plus, «Наше радіо», «Голос Столиці», «Джем FM», Lounge FM, «АвтоРадіо» та «Радио Пятниця». Радіостанції опальному бізнесмену втікачу дісталися разом з іншими активами UMH під час його продажу Ложкіним. Частка на ринку – майже 25%.
Радіо «Європейська станція» – нова назва «Гала Радіо». Свій позивний радіостанція змінила на початку 2015 року. Разом із позивним станція змінила і власників: новим інвестором стала RadioCorp Holding — компанія з Нідерландів, яка управляє низкою радіостанцій та медіа в Нідерландах, Австрії, Болгарії та інших країнах. Попереднім власником був американський бізнесмен Джозеф Лемір. Сьогодні радіо ЄС записане на ПрАТ «МіраКом Україна», яка належить нідерландській «Ед Венче Рейдіо Б.В.». Радіо ЄС транслюється в дев'ятьох містах України.
Люкс FM
Власник: родина мера Львова Садового
Перець FM
Власник: Андрій Карпій
Радіо «Вести»
Власник: Олександр Клименко
Радіо Ера
Власник: Андрій Деркач
«Люкс FM» входить в однойменний медіа холдинг і належить Катерині Кіт-Садовій – дружині мера Львова Андрія Содового.
Карпій – колишній партнер Андрія Садового по «Радіо Люкс». У 2014 році Карпій продав чотири радіокомпанії з мережею на 27 міст Ігорю Гужві, якому тоді належало Радіо «Вести».
Радіо «Вести» входить в холдинг «Вести» Олександра Клименка, екс-міністра доходів та заборів в уряді часів Віктора Януковича.
Власник «Радіо Ера» Андрій Деркач був депутатом від Партії регіонів. Розвал Партії регіонів не завадив Деркачу знову пройти в Раду. Він входить до депутатської групи «Воля народу», якою зараз керує Ярослав Москаленко.
Для підготовки матеріалу використовувались дані Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, Реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та інших відкритих джерел інформації. Реальні власники-контролери видань, телеканалів та радіостанцій, в деяких випадках, відрізняються від тих, що прописані де-юре.
7cc7bf0-vlasnyky-zmi - За цим посиланням можна переглянути pdf-файл з повним переліком ЗМІ, компаній, на які вони оформлені, та їх юридичними власниками.
Джерело: INSIDER
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code