Маршрутне хамство. І як з ним боротись

Перегляди: 1 313

 

Хамство та неповажне ставлення до пасажирів, нажаль, ще не виключне явище в нашому міському громадському транспорті.

Якщо людина погано вихована та не вміє спілкуватись, до певного моменту, це її особиста справа, але коли вона собі дозволяє принижувати інших людей, та ще й тих, хто платить їй гроші за послуги — це нонсенс, який важко навіть пояснити в цивілізованому суспільстві.

Що робити в такому випадку пасажиру? Чи варто пропустити образу мимо вуха? Навряд чи це вихід, враховуючи те, що можливо завтра, післязавтра або за тиждень вам, вашим близьким чи друзям знов доведеться сісти в той же транспортний засіб з тією ж людиною за кермом...

Денис Барашковський, голова ГО «Центр антикорупційних розслідувань», вирішив роз`яснити цю ситуацію на власному прикладі.

Інцидент стався 19 грудня 2014 року в маршрутному таксі №16 серійний номер машини ВЕ 78-91 АА.

«Приблизно о 18 год. 10 хв. водій з метою висадки-посадки пасажирів зробив зупинку в районі пр. Леніна — вул. Пушкінська на пішохідному переході (за 25 метрів від зупинки), чим порушив п. 15.9 Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306.

На моє запитання „Чому ви зупинились на пішохідному переході“ почув в свій адрес від водія (у якого на видному місці не було вказано його прізвища, ім`я, по-батькові) та касира маршрутного таксі у вкрай образливій та грубій формі (з використанням нецензурної лексіки) зауваження стосовно того, що це не моя справа. Далі водій (який знову розпочав рух) здійснив зупинку посеред дороги та вимагав у мене залишити транспортний засіб без надання пояснень таких дій. Ці дії водія та касира спостерігали моя дружина та діти, які перебували також в маршрутному таксі та інші пасажири».

За вищенаведеним фактом Денис Барашковський склав Скаргу на вчинення протиправних дій одночасно на адреси:

— заступника міського голови Женжерухи О.Ж.;

— начальника УДАІ УМВС в Миколаївській області Бондаренко В.В.;

— управління Укртрансінспекції в Миколаївській області;

— начальника Інспекції з питань захисту прав споживачів в Миколаївській області Дашевського В.В.

У Скарзі було викладено факт протиправної дії, час, місце та номер транспортного засобу, в якому стався випадок, а також вимоги з проведення перевірки фірми-перевізника на предмет дотримання Правил дорожнього руху, Правил перевезення пасажирів, ліцензійних та договірних умов на здійснення пасажирських перевезень. Питання до Женжерухи — про дострокове розірвання договору з перевізником.

skarga skarga2

Ця офіційна Скарга, особисто доставлена в усі адреси, не залишилась без розгляду.

30 грудня 2014 року була скликана нарада в мерії за участю сторін інциденту та представників Управління транспорту, зв`язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради під головуванням О.Ж. Женжерухи.

Результати цієї наради відображені в нижченаведеному Протоколі

protokol1 protokol2

Після виконання рішень наради виконком листом відзвітував про прийняті міри щодо неправомірних дій перевізника

lyst1 lyst2

А саме, водію-порушнику оголошено догану та призначено термін в 1 місяць на виправлення, а водійскому складу фірми-перевізника МПП «ТФТ» додатково проведено інструктаж.

Але це ще не все, у відповідь на скаргу УДАІ також переглянуло правомірність дій водія стосовно положень Правил дорожнього руху та склало протокол про порушення ПДР та відповідну постанову про призначення штрафу в розмірі 255 грн.

protokol3 shtraf

Таким чином є надія, що принаймні найближчий місяць в порушника не виникне навіть думки нечемно поводитись з пасажирами. Та взагалі в нього (разом з колективом МПП «ТФТ», який побачив приклад небезкарності подібної поведінки) є привід серьозно замислитися про те, що пасажир це не 3 гривні, а людина, яка хоче і має право отримувати належний рівень обслуговування — безпечний та культурний!

Отже, проти маршрутного хамства є законні важелі впливу! І не варто ними нехтувати. Це робить наше місто гіднішим, перевезення приємнішим та зручнішим, місцеву владу кориснішою для городян.

Анастасія Щербиніна для zerkalo.mk.ua

Статистика попереднього сайту: Опубліковано: 19  січня 2015 Перегляди: 968

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code