Білій Церкві почали впроваджувати Стратегію міста заплановану на період до 2025 року

Перегляди: 214

Минулого тижня у Білій Церкві відбувся практикум «Практична реалізація Стратегії міста Біла Церква на період до 2025 року»

26e0d5 (1)

Директор Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви Назарій Атаманчук відмітив, що стратегія міста на період до 2025 року включає 4 напрямки: розвиток громади, підприємництво, розумна влада та якість життя. Кожен напрямок вже реалізується та приносить користь нашому місту.

Зокрема, у напрямку «Розумна влада» вже запроваджена система електронного уряду та електронна демократія. Також у Білій Церкві відбувається впровадження системи електронного документообігу, запущений новий портал, за допомогою якого кожен мешканець міста має можливість подати звернення до будь-якого підрозділу органів влади. У місті активно залучається система публічних закупівель ProZorro та система ZvitPro, де міститься інформація про видатки розпорядників бюджетних коштів.

Новини Білої Церкви: У Білій Церкві почали впроваджувати Стратегію міста заплановану на період до 2015 року

В рамках реалізації Стратегії міста Біла Церква була відкрита навчальна платформа -«Муніципальний університет», яка надає сучасні знання та професійні навички в галузях, які пов’язані з місцевим розвитком. Платформа допоможе залучити найкращих спеціалістів та експертів для широко кола суб’єктів. Всі охочі долучитися до ефективного управління містом можуть пройти навчання у «Муніципальному університеті».

Під час практикуму, Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви представила мапу контрольованого дозвілля, де відображені гуртки та секції для дітей, підлітків і молоді. Планується, що даний ресурс запрацює вже найближчим часом.

Новини Білої Церкви: У Білій Церкві почали впроваджувати Стратегію міста заплановану на період до 2015 року

Олександр Крамар керівник напрямку «Туризм» Агенції стратегічного розвитку відмітив, що понад 150 молодих підприємців стали випускниками Школи малого та середнього підприємництва.

З метою розвитку туристичної галузі Агенцією було впроваджено низку заходів, серед яких:
– відкриття туристичного порталу «Опен-сіті»;
— створення туристичного тролейбуса;
— проведення стратегічної панелі за участю європейських експертів;
— випуск туристичного проморолика про Білу Церкву;
— створення туристичного інформаційного центру;
— встановлення дороговказів, які допомагають гостям орієнтуватися по місту;
— проведення низки фокус-груп та зустрічей тощо.
Під час навчального практикуму учасники обговорили проблемні питання та висловили пропозиції стосовно практичної реалізації стратегії міста.

Источник БЦ

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code