АМКУ став на бік Укравтодору у справі про фінансовий відсікач у тендері на 12 мільярдів

Перегляди: 171

10 вересня тендерна колегія Антимонопольного комітету відмовила у задоволенні скарги ТОВ «Граніт-001» на умови тендерної документації у торгах на будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка очікуваною вартістю 12,58 мільярдів гривень. Про це повідомляється у системі «Прозоро»

630_360_1450791735-7914 (4)

Фірма «Граніт-001» з групи Араіка Амірханяна подавала скаргу на умови тендерної документації, які прописала Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області у найбільших торгах в історії Укравтодору. За 12 мільярдів гривень підрядник має побудувати чотири дорожні розв’язки, 17 шляхопроводів, естакаду та трохи менше тридцяти кілометрів дороги. За підрахунками на кілометр цієї дороги замовник планує витратити щонайменше 10 мільйонів доларів, що є рекордною сумою, яку в Укравтодорі досі публічно не обгрунтували.

Саме у цьому тендері Дніпропетровська САД вирішила випробувати нову вимогу для учасників. У тендері на ремонт траси прописали вимогу, згідно якої дохід фірми-учасниці у 2019 році мав бути не менше третини вартості тендеру, тобто 3,77 млрд грн. Згідно аналізу фінансових показників вітчизняних дорожніх підприємств, такий дохід за минулий рік мали лише дві компанії –  «Автомагістралі-Південь» і «Онуру конструкціон інтернешнл».

На цю вимогу скаргу подало приватне підприємство «Автомагістраль», але замовник напередодні розгляду скарги змінив вимогу у документації на іншу, яка вже вимагала від учасника мати 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за останні три роки. Тож тендерній колегії АМКУ довелось вже розглядати цю редакцію заточки. В результаті розгляду скарги, АМКУ зобов’язала замовника внести зміни, і виключити дискримінаційну вимогу. Тож Дніпропетровська САД виконала вимогу АМКУ, і змінила цю редакцію на стару, де вимагалось мати третину вартості підряду за попередній рік.

Тож компанія «Граніт-001» подала скаргу на дії замовника, де вказала, що повернення замовником початкової редакції оскаржуваної вимоги свідчить про намагання провести закупівлю в «ручному» режимі, допустивши до участі у ній лише дві компанії – ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», які не конкурують між собою. Та попри це, тендерна колегія АМКУ відхилила скаргу фірми, та не зобов’язувала замовника виконати своє попереднє рішення, виключивши дискримінаційну вимогу з документації.

Источник nashigroshi

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code