Аномальна зміна практики Тендерної колегії АМКУ при Терентьєву: корупція чи внутрішнє переконання?

Перегляди: 158

Велике будівництво – великі гроші. Багато бюджетних грошей – велика корупційна спокуса.  Про аномалії, що відбувались в Тендерній колегії АМКУ, коли її очолював Ю. Терентьєв та на розгляд потрапляли цікаві М.Шкилю скарги, в публікації «Ліги антитрасту»

shkil-terent-iev-kubrakov

Ми вже неодноразово писали про «заточки» в тендерних документаціях Укравтодору, які стосуються підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та наскільки вони згубні для компаній, які не входять до числа «улюбленців» Кубракова.

Якщо коротко – Укравтодор вимагає підтвердити виконання 100% обсягів встановлених ним основних робіт договорами, які мають бути виконані та проплачені самим автодором щонайменше на 85%.

Враховуючи стабільне недофінансування галузі лише близько 5 компаній, що входять до дорожнього картелю, зможуть позмагатись за наші мільярди.

Тендерна колегія Антимонопольного комітету стабільно визнавала ці вимоги дискримінаційними та навіть в лютому 2020 року сам Антимонопольний комітет у листі на Укравтодор звернув увагу та антиконкурентність та шкідливість такого підходу.

Однак, одного травневого дня, коли Колегію очолював голова Комітету Ю. Терентьєв, практика змінилась на протилежну. Та до цього абсолютно дискримінаційна та незаконна вимога стала чомусь законною та правомірною. Державні уповноважені, що ще вчора в десятках рішень ставили свій підпис під однією правовою позицією, піддавшись переконанням голови АМКУ, змінили свою думку. Та всі подальші скарги, що стосувались саме такої умови про досвід виконання аналогічних договорів, залишаються без задоволення.

Золоте правило Колегії «зміна практики можлива лише зі зміною законодавства» втратило актуальність. Оскільки, як ми бачимо, достатньо було Терентьєву раптово змінити погляди, як одразу Колегія докорінно змінила підхід до раніше однозначного питання. Але цей випадок, на нашу думку, особливий та потребує прискіпливої уваги з боку правоохоронних органів ось чому.

Дорожній ринок давно повниться чутками про те, що керівник дорожньої компанії «Автострада» М. Шкіль не за просто так отримує потрібні рішення колегії у Ю. Терентьєва. Посередником у цих стосунках немовби є в.о. керівника апарату Ю. Литвин. Є багато зовнішніх ознак, що вказують на користь цієї версії, та ми сподіваємось, що найближчим часом правоохоронці проллють світло на цю історію, адже в підсумку вигодонабувачем такої зміни у зазначених процедурах стала саме «Автострада».

👉 З переліком деяких попередніх рішень Колегії, де вносились зміни до документації можна ознайомитись за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000625-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000869-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-02-001509-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-14-001680-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-31-001529-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-05-002082-a

👉 Приклади зі зміненою практикою:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-16-005435-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-005791-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-21-002124-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-13-005146-b

Источник nashigroshi

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code