Автомагістраль Одеса – Київ: дорога виживання

Перегляди: 552

Стан дорожнього покриття головної магістралі країни — Одеської траси — викликає обурення перевізників та звичайних автовласників. Дорога перебуває у жалюгідному стані: водії «залишають колеса»  у величезних вибоїнах, але пожалітися на цей жах банально нікому. І це притому, що в неї з кишень платників податків як в землю пішли десятки мільярдів гривень

6d6316beae41bc3b100e002a8b72bcf9

Дорожнє покриття головної автомагістралі схоже на зону бойових дій

«Вічний» ремонт Одеської траси триває роками, а стан дорожнього покриття стає все гірше і гірше. Потеплішало, і разом зі снігом «розтанув» і асфальт. Складається таке враження, що проїхати по найкращому автобану країни можна лише на «Камазі» чи БТРі.  І це притому, що міністр інфраструктури Володимир Омелян ще восени звітував про шалені успіхи в галузі розбудови українських доріг. Утім, здається, що насправді роботу Автодору не бачить ніхто, крім жителів Конча-Заспи та інших VIP-сел під Києвом.

Ще за часів Януковича підряд на ремонт автодороги Одеса-Київ отримала компанія «Альтком», власником якої називають вже покійного донецького авторитета Михайла Ляшка «Косого» та представників групи олігарха Ріната Ахметова. Утім, замість того, щоб швидко і якісно зробити роботу, техніка «Альткома» до сих пір копошиться на різних відрізках траси. На одному шматку підрядник будує, в той час, як вже відремонтована частина траси перетворюється на пудинг з якого хтось виколупав усі родзинки. З чого будують дорогу і як, має вивчати відповідна перевірка...

Після подій Майдану питання доріг, зокрема траси Київ-Одеса, неодноразово піднімалося у владних кабінетах різних рівнів. Дехто з вищих чиновників навіть погрожував скасувати договір з цією компанією. Зокрема, Омелян давав останній шанс «Альткому» на те, щоб зробити трасу. Але цього так і не відбулося. Стан головної автомобільної дороги країни яскраво видно на наступному відео:

На відео показана ділянка дороги біля Глевахи на під'їзді до столиці. А ями біля Калинівки призводать до таких наслідків:

Віддача від ударів така, що вибиває навіть фари:

Утім, питання не лише у підряднику, а в тому, що кожен міністр інфраструктури (до того посада носила назву «міністр транспорту»), мало не в першому виступі в якості очільника міністерства обіцяв навести лад на дорогах. Тим паче, фінансовий ресурс для цього виділяється більш ніж достатній.

Не варто забувати про те, що кожен власник автомобіля, заправляючись паливом сплачує так званий дорожній збір, який мав би йти на ремонт доріг. Проте куди йдуть ці кошти – невідомо, а міністр Омелян говорить, що Дорожній фонд, який має розпоряджатися цими грошима, буде створено тільки у 2018 році. Тобто, виходить, що ніхто не знає, куди всі минулі роки йшли ці кошти.

До кого ж має звертатися пересічний водій, коли «завдяки» горе-будівельникам та горе-чиновникам опиниться з відірваним колесом посеред чистого поля? Це питання, на жаль, є риторичним...

Якість доріг мала б турбувати владу хоча б з огляду на питання безпеки. Їзда зигзагами водіїв, які намагаються хоч якось об’їхати величезні ями на дорогах, дуже часто призводить до ДТП і навіть загибелі людей. Хто має відповідати за ці трагедії? До кого можна звернутися за відшкодуванням розбитого автомобіля? Нажаль, відповіді на це немає...

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code