Білоцерківська міська рада уклала договір вартістю 70 тис. грн. на розробку бренду міста

Перегляди: 87

Відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, уклав договір з Брендинговою агенцією «Galagan» з міста Київ на розробку бренду Білої Церкви

2017-11-01_093659f97a0dd241d

Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.

Нагадаємо, що з метою розвитку  туристичної привабливості Білої Церкви було проведено конкурс на розробку бренду міста. За результатами голосування перше місце виборов проект київської Брендингової агенції «Galagan» — «Мапа твого серця».

Відділ культури вже уклав договір з переможцем конкурсу на розробку дизайн-коду міста Біла Церква та передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. Сума договору складає 70 000 грн.

Розробка логобука міста включає:

  • логотип (повна версія, спрощена версія, варіанти відображення, переклад на англійську, російську, німецьку та польську мови),
  • кольорова гама, шрифти (вибір), візитки, бланки, декоративні елементи, патерни, шаблони сувенірної продукції (наклейка, брелок, значок, кепка, футболка, USB- накопичувач), дизайн маркетингової стратегії просування бренду, дизайн трьох об’єктів малих архітектурних форм з урахуванням відповідного плану щодо їх створення.

Раніше повідомлялося, що менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви

Источник 04563.com.ua

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code