«БІЛОЦЕРКІВВОДА» МАЄ НАМІР БРАТИ ПЛАТУ ЗА ВЕСЬ ОБСЯГ ВОДИ, СПОЖИТИЙ БУДИНКОМ

Перегляди: 46

Саме таке оголошення з'явилося на сайті ТОВ «Білоцерківвода»

646e54f3224499907f10b9e476e85f82_L

Свою позицію концесіонер базує на тому, що 25 січня 2019 року почала працювати затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 №315 «Методика розподілу між споживачами обсягів спожитих в будівлі комунальних послуг».

«Відповідно до нової методикии,  з 2019 року будуть змінені принципи нарахування плати за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Нова методика затверджена на виконання закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, який передбачає, щомешканці будинку як власники цілісного майнового комплексу, повинні платити за весь обсяг води, яку використав їх будинок», — йдеться на сайті «Білоцерківводи».

Розрахунок проводитеметься таким чином: 

– для будинків, де всі приміщення оснащені лічильниками холодної води, обсяг різниці по воді розподіляється між усіма споживачами (квартирами) пропорційно обсягу споживання за показниками квартирних водолічильників.

–  для будинків, де частина приміщень не оснащена лічильниками холодної води, обсяг різниці по воді розподіляється між споживачами, які не мають лічильників, пропорційно кількості осіб, які фактично користуються послугами.

Безымянный

Увага! Водночас «Київводоканал» на своєму сайті чітко зазначає, що «методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг почне діяти лише тоді, коли на рівні Кабінету міністрів будуть прийняті оновлені Правила надання комунальних послуг. Станом на сьогоднішній день такі Правила знаходяться в стадії розробки. Тобто зараз нарахування за спожиті послуги з холодного водопостачання та водовідведення проводяться без застосування Методики».

То чому ж «Білоцерківвода» вирішила йти своїм шляхом? І чи відреагує міська влада на таку поведінку концесіонера?

Источник bc-news

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code