Чи є майбутнє для електротранспорту у Білій Церкві?

Перегляди: 67

У середу, 5 вересня, відбувся круглий стіл на тему розвитку електротранспорту у Білій Церкві

e4e9c3aa6323a2d1e6f632f1d5300a3a_L

Про це повідомляє «Моя Київщина» з посиланням на «БЦ news».

У заході взяли участь директор КП БМР «Тролейбусне управління» Володимир Вахній, директор КП БМР «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» Олександр Прилуцький, місцеві депутати Ігор Гейло, Андрій Король, представник громадських організацій Олександр Чорний, Анна Федченко та інші. Ініціатор заходу – громадський активіст Павло Лаврусь.

Під час круглого столу обговорили питання можливостей розвитку електротранспорту у Білій Церкві та доступності цього виду транспорту для людей з обмеженими можливостями. Учасники наголосили на тому, що це, в першу чергу, екологічний вид транспорту, а отже за ним – майбутнє. Проаналізували переваги та недоліки різних варіантів транспорту: тролейбус, електробус, дуобус. Обговорили можливості закупівлі такого виду транспорту для нашого міста.

На початку обговорення директор КП «Тролейбусне управління» Володимир Вахній розповів про нинішню економічну ситуацію на підприємстві. «Зараз у нас працює 24 тролейбуси, з них 16-17 тролейбусів на лінії щодня. 14 машин вже відпрацювали свій термін експлуатації. Що можемо, то самі ремонтуємо. Також маємо 44 км кабельних мереж, 4 підстанції та кабель, який знаходяться в землі, та живить мережу. Все це має великий знос. Для того, щоб запустити нові тролейбуси в кількості 30-50 штук, потрібно повне відновлення кабельної мережі. Розглядалися різні варіанти залучення коштів: кредит ЄБРР, купівля транспорту в лізинг. Вартість одного нового тролейбуса – 5-6 млн. грн. «Тролейбусне управління» не має таких коштів. Від пасажирів багато нарікань на 2, 4, 5 маршрути, на яких працює по 1-2 тролейбуси, зрозуміло, що людям доводиться чекати по 40 хв. Водії – більшість пенсійного віку, молодші йдуть працювати в Київ, де вищі зарплати або змінюють професію. На жаль, велику проблему нам створюють автобусні маршрути, які пересікаються з нашим маршрутом. Відтак на тролейбусах їздять у більшості пільговики», — розповів Володимир Вахній.

Обговорили питання доступності транспорту для людей з інвалідністю. «Я хочу подякувати транспортному відділу, який прислухається до нашої інформації. Хочу подякувати, що на деяких маршрутах задіяне відеоспостереження. Є рухомий рядок, по якому рухається назва зупинки. Оголошують в деяких маршрутках зупинки. Але цей транспорт, що у нас є, треба робити більш прогресивним», — зазначила Олена Дмитраш, голова ГО інвалідів «Лідер власної долі».

А керівник ГО «Центр громадського розвитку» Олександр Чорний додав, що громадський транспорт у місті фактично не пристосований для перевезення людей з особливими потребами. «Мені сподобалася ініціатива двохрічної давнини, яка дозволяє відслідковувати он-лайн рух автомобіля по маршруту і які з них, пристосовані для інвалідів», — сказав Олександр Чорний.

«Зараз людям з обмеженими можливостями навіть з квартири важко вийти. Тому я б цю проблему розглядав більш глобально. Подивіться, кожен магазин поставив пандус, але вони під таким кутом, що туди на здорових ногах не вийдеш, не говорячи про візочників. Коли почнемо з будівель, то тоді вже стане доступним і транспорт», — додав депутат Білоцерківської міськради Андрій Король.

За підсумками обговорення учасники вирішили розробити проект рішення про програму розвитку електротранспорту в Білій Церкві.

Шкода, але під час круглого столу не було жодного представника від виконавчих органів місцевої влади. Відтак не було у кого запитати, як можна було витратити 90 тис грн на розробку нової схеми руху пасажирського транспорту від харківських спеціалістів, а на практиці пустити маршрут №22 разом з рухом тролейбусів. Невже важко було здогадатися, що КП «Тролейбусне управління» отримає від цього лише збитки?

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code