Чому Дикий дозволив «радикальну» транспортну схему в Білій Церкві

Перегляди: 285

Ідея білоцерківської влади закупити білоруські автобуси для КП «Тролейбусне депо» та бажання провести «штучні» конкурси на маршрути у місті свідчить про те, що поняття «транспортна реформа» полягатиме у появі нових схем збагачення місцевих можновладців. Цікаво, що головними «бенефіціарами» транспортних
схем у найбільшому місті стали «радикали»

4ed9714673b93d4a526e73b7529a1090

Дикий разом зі своїм заступником з «Радикальної партії» Полярушем

Розмови про транспортну реформу в Білій Церкві (зокрема, ухвалення Програми розвитку автомобільного транспорту м. Біла Церква на 2018—2020 рр) ніби оформилися в якусь більш-менш конкретну модель. На жаль, абсолютно невигідну жителям міста…

Презентація білоруських автобусів «МАЗ-206», які місцева влада хоче закупити для КП «Тролейбусне депо», викликала чимало зауважень серед містян. Справа не лише в чималій ціні даних транспортних засобів, але в його габаритах. Так, існують серйозні побоювання, що ці автобуси в умовах історичного центру Білої Церкви з його неширокими вулицями, будуть абсолютно неефективними. Враховуючи історію з закупкою «золотих» тролейбусів «Ікарус», дуже схоже, що білоруські автобуси – це чергова схема з відмивання коштів через комунальне підприємство, керівництво якого неодноразово звинувачували в корупції.

І так невисока довіра до дій влади посилюється чутками про «договорняки» по майбутнім конкурсам на маршрути в Білій Церкві. Зокрема, йдеться про високу ймовірність появи на білоцерківському транспортному ринку компаній, пов’язаних з «Радикальною партією Ляшка». Що, в принципі, не дивно, враховуючи, хто саме є заступником мера Білої Церкви Дикого з питань транспорту. Нагадаємо, Олександр Поляруш є депутатом Київської облради від «радикалів», і хоча реального досвіду в питаннях транспорту він немає (бо все життя займався аграрним бізнесом), і зараз через нього проходять всі транспортні питання у місті.

У політичному контексті ідея «наварити» грошенят має цілком зрозуміле підґрунтя: варто згадати, що головний український «радикал» Олег Ляшко, який днями публічно повідомив про своє бажання балотуватися кандидатом у президенти, явно потребуватиме чималих фінансових ресурсів для проведення кампанії. Зрозуміло, що усі партійні осередки РПЛ акумулюють ресурси на виборчу кампанію, і Біла Церква тут не є виключенням. Транспорт – надзвичайно вигідна тема та можливість швидко наповнювати засіки партії…

Що ж до мера міста Геннадія Дикого, то йому доводиться товаришувати з «радикалами», оскільки інакше вирішити проблему відсутності реальної більшості у міськраді він не здатен. Через цю безвихідь він наприкінці минулого року був змушений переформатувати міськраду та погодитись на призначення секретаря-«свободівця» та заступника-«радикала».

З огляду на це виглядає цілком правдоподібною інформація, яку «Моїй Київщині» розповіли джерела в міськраді Білої Церкви: вже найближчим часом у Поляруша хочуть завести на білоцерківські маршрути десятилітні, розбиті «Богдани». Але від «правильного» радикального перевізника з Броварів.

Також розглядається варіант переведення у Білу Церкву автомобілів «Богдан» з міста Вишневе. У цьому пристоличному місті, де мером міста є колишній «регіонал» Ілля Діков, відбувається своя міні-революція у транспортній сфері. Щоправда, керівництво міста пішло ще далі за білоцерківського Дикого-мера: у пориві дикого бажання «покращити» рівень послуг, місцева влада там замінює не надто нові, але все ж таки пасажиромісткі «Богдани» на перероблені з вантажівок «Газелі», при цьому піднявши ціни на проїзд…

Антон Болбочан

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code