Для компенсації «вихідного локдауну» вистачило б 10% відкатів з «Великого будівництва» Зеленського

Перегляди: 371

Зменшення «корупційної ренти» на «Великому будівництві» на 10%, дозволило б виплатити українському ресторанному бізнесу компенсацію за місячний локдаун у розмірі 75% обороту. Мова йде про компенсацію рестораторам в розмірі 1,9 млрд грн. на місяць

zahrebel-s-ka-1-1 (1)

Про це написала засновниця «Ліга антитрасту» Агія Загребельська.

З 14 листопада уряд ввів в країні «карантин вихідного дня», проігнорувавши питання компенсації бізнесу через обмеження роботи. Натомість, одночасно уряд Німеччини також посилив карантинні заходи і пообіцяв компенсувати бізнесу до 75% доходу через нові обмеження.

За даними 2017 року обсяг ресторанного  ринку України склав 30 млрд грн.

«Якщо взяти цю цифру, поділити на 12 місяців та вирахувати 75% – виходить 1,9 млрд грн компенсації за місяць локдауну всім рестораторам», – написала Зегребельська.  

За її підрахунками, нині на «Великому будівництві» президента Володимира Зеленського «корупційна рента» складає від 10% до 40%.  Всього мають освоїти за 2020 рік близько 100 млрд грн. У тому числі на ремонт доріг спрямовано 35 млрд з Фонду боротьби з COVID-19.

З урахуванням розміру «корупційної ренти», на цьому проекті за рік буде привласнено від 20 млрд грн.  Таким чином, зменшення на 10% суми привласнених коштів  дозволило б виплатити українському ресторанному бізнесу компенсацію за місячний локдаун у розмірі 75% обороту.

В 2020 році на будівництво доріг вже розписано 74,3 млрд грн. 70% грошей на будівництво доріг освоїть шість компаній, які входять в Національну асоціацію дорожників України (НАДУ) і утворюють картель. Це: «Автомагістраль-Південь» (виграла 17,5 млрд грн тендерів), «Ростдорстрой» (7,9 млрд), «Онур конструкціон інтернешнл» (7,5 млрд), «Автострада» (6,9 млрд), «Техно-буд-центр» (4,7 млрд) та Альтком (2,1 млрд).  На другому місці по кількості підрядів знаходиться фірма «ПБС» з оточенння Ігоря Коломойського (8 млрд грн).

Источник nashigroshi

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code