Ігор Коча (активіст): Коли мер Білої Церкви Дикий перестане бути гальмом транспортної реформи

Перегляди: 1 879

Про необхідність проведення транспортної реформи в Білій Церкві протягом останніх років не говорив лише ледачий. Однак результат, на жаль, половинчастий. Єдине на що спромоглася міська влада – це півтора роки тому виділити з бюджету 70 000 грн. на оплату послуг одного з харківських інститутів щодо розробки Білоцерківської схеми руху пасажирського транспорту. Де Харків, а де Біла Церква, і чому схему руху мають розробляти «варяги» – на ці питання так ніхто і не відповів

86caa8d23a0d22e6ca1ebd4fb03b297a

Пройшло два роки, ціни на проїзд зростають, якість послуг знижується, а невдоволення громадян поступово набуває вкрай небезпечних тенденцій. Злитися є нащо. Мало того, що всі маршрутки забиті, а перевізники через відсутність прописаних мерією правил порушують права пільговиків на безкоштовний проїзд.

Останнім часом, після ряду громадських обговорень, на які запрошують виключно громадські організації із орбіти наближених до мера, маршрутники вивісили в салонах автобусів незрозумілі папірці щодо категорій пільговиків та кількості пільгових місць.

По-перше, мерія Білої Церкви здійснила порушення Конституції та законів України, обмеживши кількість місць для пільговиків. Це – злочин! По-друге, на вищезгаданих папірцях згадані не всі пільгові категорії, які мають право на безкоштовний проїзд. І якщо вже не те пішло, то аркуш паперу нічим не закріплений законодавчо – бо мерія не хоче поставити крапку в цьому питання. Перевізників можна зрозуміти: риба шукає де глибше, а людина – де краще.

Нагадаю, що відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» — «Особи з інвалідністю I та II групи, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю (не більше однієї особи, яка супроводжує особу з інвалідністю I групи або дитину з інвалідністю), мають право на безплатний проїзд у пасажирському міському транспорті (крім таксі) за наявності посвідчення чи довідки, зазначених у цьому Законі, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду — також електронного квитка, який видається на безоплатній основі.», «Пільгове перевезення осіб з інвалідністю здійснюють усі підприємства транспорту незалежно від форми власності та підпорядкування відповідно до Закону України «Про транспорт»», і ключова теза із Закону: «Звуження змісту та обсягу права осіб з інвалідністю на пільговий проїзд транспортом не допускається.» І нарешті стаття 42. «Особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть установлену законом матеріальну, дисциплінарну, адміністративну чи кримінальну відповідальність».

Перевізники виправдовуються: мовляв, їм не компенсують кошти за пільговиків. Напрошуються закономірні питання: чому транспортники досі не влаштували пікет під мерією, адже саме звідти мали виділити кошти? Чому мерія не виконує свої зобов’язання?

Нагадаю — «Відшкодування збитків від безплатних перевезень пільгових категорій громадян регулюється нормативними актами Кабінету Міністрів України. (Частина друга статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом N 642/97-ВР від 18.11.97)» — із Закону України «Про транспорт».

Ще один момент: чи є комфортною маршрутка перероблена із вантажного транспорту? Звичайно, ні. Чи є нормальним підняття тарифу без нової якості послуг? Звичайно, ні! Чи має влада Білої Церкви вирішити питання з пільговиками, запровадивши «електронний квиток», який би дозволив автоматично компенсувати перевізникам їхні затрати? Звичайно – так!

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code