Інновація у Білій Церкві: у місті встановили інформаційний термінал

Перегляди: 117

12 листопада у Білій Церкві відбулося відкриття інформаційного терміналу, який є інноваційним технологічним рішенням для покращення взаємодії між громадою та владою, правоохоронними органами

imgbig-8-1170x780

Про це повідомили у Білоцерківській міській раді.

Біла Церква стала одним із шести міст України, де встановлено такий пристрій. Термінал розташований біля входу до будівлі міської ради, має зрозумілий та доступний інтерфейс, зручний у користуванні для людей з обмеженими фізичними можливостями тощо.

Під час заходу про мету та можливості нового обладнання розповіли директор Української фундації правової допомоги Микола Сіома та голова ГО «Правова єдність» Ольга Настіна.

Рік тому Біла Церква стала переможцем конкурсу, який оголосила Українська фундація правової допомоги серед територіальних громад по всій Україні. На конкурс відгукнулися 130 громад по всій Україні, з яких були відібрані лише ті, які найбільше відповідали певним критеріям, а саме: взаємодія громадських активістів та місцевої влади, наявність відповідних фахівців задля впровадження проекту тощо.

Тож за результатами відбору Біла Церква стала першою, хто пройшов конкурс і отримав право взяти участь в облаштуванні такого інформаційного терміналу.

Пристрій має базові функції, які можуть бути доповнені відповідно до потреб громади. Зокрема це такі модулі, як «Новини громади», «Об’єднані територіальні громади», «Звернення до органів влади», «Безпека в громаді», «Повідомити про правопорушення», «Записатися на прийом/електронна черга», «Опитування», «Маршрут і розклад руху транспорту», «Інформація про права», «Повідомити про корупцію», «Туристичний путівник», «Мій дільничний» – інтегрований з модулем «Записатися на прийом», «Графік роботи» державних, комунальних установ, організацій, органів державної влади тощо.

Зараз термінал працює в тестовому режимі.

Крім того, незабаром білоцерківці зможуть користуватися сервісами терміналу на своїх мобільних пристроях – за допомогою мобільного додатку, який включатиме функції терміналу та буде значно доповнений іншими можливостями. Наприклад, через додаток користувачі зможуть отримувати повідомлення про небезпеку від працівників ДСНС та поліції, матимуть змогу відмічати небезпечні та проблемні локації, володітимуть інтерактивною мапою з геолокацією телефону дитини, де зможуть вказати безпечну зону перебування та отримувати повідомлення, якщо дитина її залишає тощо. Також цей додаток зможе стати інструментом для дослідження проблем у громаді.

Источник poglyad

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code