Перешкодою для будівництва білоцерківської окружної дороги може стати приватна власність

Перегляди: 456

У 2018 році навколо найбільшого міста Київщини – Білої Церкви, може з'явитися нова окружна дорога чи, як мінімум, розпочатися будівництво цього масштабного проекту, на який планують виділити 24 мільйони гривень. Проте, неабиякою перешкодою цьому можуть стати приватні земельні ділянки на шляху імовірного прокладання траси

029d274006ed3af25ad2bb57d5b4aaa95b647a35

Про це повідомляє інформаційний портал «Моя Київщина» з посиланням на 04563.com.ua.

Для старту цих робіт планують виділити 24 млн гривень. Як пояснюють лобісти цього проекту, вже у 2018 році будуть виділені гроші на ділянку дороги завдовжки близько 2,5 кілометрів. Однак, чи буде реалізовано проект, адже на шляху майбутніх трас розташована велика кількість приватних ділянок.

Ще 17 січня 2018 року прем'єр-міністр України Володимир Гройсман підписав розпорядження 78-р, згідно з яким у поточному році із державного бюджету буде виділено 246 929 178 гривень на ремонти і будівництво доріг в різних районах Київської області. Зокрема, 24 млн 331 тис. гривень виділять на будівництво нового сполучення між дорогами Р-17, М-12 і Р-04. 14 млн 331 гривень виділили на проектно-вишукувальні роботи, 10 млн — безпосередньо на будівництво дороги.

Як відзначив глава Білоцерківської РДА Геннадій Джегур, поки що говорити про початок будівельних робіт за цим проектом рано. Однак, підготовка містобудівної документації для майбутньої кільцевої дороги вже розпочалася.

«Початок вже закладено. Після проектних робіт відбудеться розробка проектно-кошторисної документації, і на цьому етапі ми будемо більш-менш розуміти цифри і терміни — скільки буде коштувати ця дорога, і коли вона може бути побудована. Зараз фінансування закладено на початковий етап проекту, в подальшому, однозначно, буде йти мова про його збільшення. Можливо, в ході реалізації виконавець зіткнеться із земельною проблемою, такий як викуп земель з приватної власності, так як в даному випадку мова йде про потреби держави», — прокоментував Геннадій Джегур.

ДУМКИ В ПАРЛАМЕНТІ

За словами народного депутата України Хвічі Мепарішвілі, питання будівництва окружної дороги навколо Білій Церкві обговорюється вже близько 10 років.

«Паралельно зараз йде оформлення детального плану території та викуп землі з наступною зміною цільового призначення під окружну дорогу. Так, частина землі знаходиться в державній власності (Мінагрополітики), частина (близько 5 га) — в приватній власності громадян. Є сподівання, що в цьому році розпочнуться роботи безпосередньо з будівництва. Приблизна сума робіт по даній ділянці (2,5 кілометрів) — 45 млн гривень, але точна сума буде аргументована лише за проектом», — відзначив Хвіча Мепарішвілі.

На думку народного депутата України Олександра Марченко, цей проект має шанси бути реалізованим у 2018—2019 роках. Однак, будівництво повноцінної об'їзної дороги навколо Білій Церкві може знову затягнутися на багато років через відсутність необхідного обсягу фінансування і неврегульованого питання з приватними землями.

«За попередніми підрахунками, для її будівництва вистачить 40 гектар. Загальна протяжність об'їзної дороги може досягати 34 км. Але земля і відсутність її інвентаризації — це один з найбільш проблемних питань цього проекту, як і для багатьох інфраструктурних проектів в Україні. Наприклад, ділянка землі в північно-західному напрямку від міста, передбачувана для будівництва дороги, раніше відносилася до земель запасу, але в минулому році я виявив, що ці землі були видані під СФГ (сільське фермерське господарство). Тобто, розкрадені за відомою схемою. У той же час, землі не потрібно викуповувати у власників. Для суспільних потреб власнику паю можна запропонувати обмін ділянки, так як грошей у держави на повноцінний викуп немає. Якщо земля передана незаконно в приватну власність, їх потрібно вилучати в судовому порядку. Наприклад, землі мікрорайону Піщаний в Білій Церкві, землі університету, паї. І питання в тому, чому ці паї розділені на маленькі ділянки, якщо це не можна цього робити без узгодження Верховної Ради», — прокоментував Олександр Марченко.

Отже, питання з приватними землями, по яких пройде дорога, досі залишається не вирішеним. У парламенті стверджують, що немає навіть проекту будівництва великої кільцевої. Тому, є ризик, що проект будівництва цієї дороги перетвориться на черговий багатосерійний корупційний скандал.

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code