Що насправді відбувається в сфері міських перевезень у Білій Церкві

Перегляди: 172

Типова ситуація для більшості містян, коли пенсіонер входить у маршрутку і пред’являє пенсійне посвідчення для безкоштовного проїзду. У відповідь водій автобусубурчить щось: “позаду їде тролейбус, а якщо хочете їхати зараз то платіть гроші”. Якщо пільговик вступає в перепалку з водієм, починається найстрашніше: окремі пасажири автобуса — молоді, люди середнього віку, розділяються на два табори, — одні на боці водія, бо поспішають, інші на боці пенсіонера. Головне, що все закінчується ніяково,  люди мусять залишати автобус а отримав перемогу, водій поспішає до іншої зупинки. Так повторюється по сотні разів на день.

1394972793_img-20131014105523-742

Хочеться звернутися до тих, хто мовчазно спостерігає, як із маршрутки висаджують людей, які мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті, — нажаль, ви не замислюєтесь, що через деякий час, можливо саме ви опинитесь на місці пільговика, та з вами так само обійдуться. І цей приклад носить масовий характер! Більшість людей похилого віку просто бояться заходити та вимагати те, на що вони мають повне право!

Перелік категорій які мають право на безкоштовний проїзд у міському транспорті:

zszs5a0c4c37e3f21

Неодноразово фіксувалися протиправні дії водіїв маршрутки не тільки в нашому місті, які не пускають до автобусу: учасників АТО, пенсіонерів (за постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354), дітей з багатодітної сім’ї, інвалідів (згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 16.08.94 N 555) та інших. Докладніше про перелік пільговиків за посиланням: Перелік.

У Білій Церкві частка всіх громадян, які мають право на безкоштовний проїзд, становить близько 35%. Це означає, що у разі, якщо маршрут  буде повністю виконувати вимогу законодавства, то господарі маршруту за рік зароблять приблизно на 40-45% менше.

В усьому цивілізованому світі міські перевезення знаходяться у сфері управління міської влади. Міські перевезення не передаються в руки приватних компаній, оскільки є високоприбутковим бізнесом, який наповнює місцевий бюджет. Навіть в Україні, в таких містах як Харків та Житомир, проблем з безкоштовним перевезенням пільговиків взагалі не існує! Приватні перевізники мовчки возять всіх сиріт і пенсіонерів. У Києві анонсована програма введення виключно муніципального транспорту, тобто приватних маршруток не буде.

Аледля нашого,та не тільки, міста, все це  — верхівка айсберга, головна проблема лежить набагато нижче. Мета для власника маршрутного транспорту, нажаль, це — прибуток, звідси і стан транспорту низький, кваліфікація водіїв незадовільна. Рахувати кошти, які заробляють наші перевізники, ми не маємо бажання, але повірте — на ремонт, обслуговуванню пільговиків (міський бюджет передбачає відшкодування проїзду людей цієї категорії) та заміну транспорту для підвищення комфорту вистачить. Проблема полягає в іншому, в нашому місті немає конкуренції серед перевізників, тому ціна зростає а якість не підвищується. Останнім часом більшість водіїв не витримують навантаження та звільняються з маршруту, ось чому ми маємо некваліфікований персонал.

Двигун сучасної економіки, — це конкуренція, нажаль в нашій країні працює все так, підвищили ціну проїзду, — дайте людям бонус, в часи пік збільшить кількість транспортних одиниць на маршруті, хай люди відчують комфорт. Ми так не можемо, — в нас  так не буває, кількість автобусів скоротять, водіям підвищать план на день, ось такий підхід до бізнесу ми маємо.

Більшість скарг людей надходить на наступні маршрути: №7, №22, №13, №5, №25 та №3.

Источник 04563.com.ua

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code