«Сірі» перевізники не повернуться до старої системи, коли все можна «порішати»

Перегляди: 237

Перевізники страйкують. Чому? Кажуть, що у них і у їхніх сімей забирають шматок хліба. Ми можемо сьогодні пошкодувати їх. Але завтра, можливо, доведеться оплакувати рідних чи близьких людей, які травмувались в маршрутці, в якої на ходу відвалилось колесо.

Honeyview_2017.04.10-piket-010

Вони готові пікетувати державні установи, але не готові довести свої авто до рівня, якого вимагає закон. До рівня, який дозволить нам почуватись в маршрутках безпечніше. Не готові працювати в правовому полі. Адже,так звані, «сірі» перевізники, які мають ліцензію на нерегулярні пасажирські перевезення, ще й не доплачують податків. Працюючи на нерегулярних перевезеннях, вони сплачують податок, як ФОП другої групи оподаткування, в той час, як ті, хто легально обслуговує регулярні рейси, знаходяться на третій групі оподаткування. В масштабах країни – це величезні суми недоотриманих податків, а отже, знову ж таки — не відремонтовані дороги.

Вони звикли домовлятись. Тому зараз, коли їм пропонується отримати право на перевезення, прийнявши участь у прозорому конкурсі, вони виходять з гаслами про відставку керівників Укртрансбезпеки, в компетенції якої – організація і проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Вони скаржаться на те, що їм не дають працювати перевірки.

Укртрансбезпека – це орган державної влади, який реалізує державну політику та здійснює державний нагляд за додержанням вимог законодавства з безпеки перевезень на автомобільному, морському та річковому транспорті, а пріоритетним завданням Служби є безпека життя та здоров’я людини та проведення структурних реформ, необхідних для підвищення рівня безпеки та якості пасажирських перевезень. Тож Укртрансбезпека діє та буде діяти виключно в рамках та спосіб, передбачений законами України та нормативними актами.

На даний момент ми є свідками спроб чинити тиск на Укртрансбезпеку з боку «сірих» та нелегальних перевізників. Висуваються гасла відставки керівництва. Маємо навіть летальний випадок – дочасно помер начальник Управління Укртрансбезпеки в Сумській області Іван Сулима, з гаслами про відставку якого напередодні пікетували Кабмін сумські перевізники. Так, наше здоров’я часом слабше за нашу волю…Але справа не в окремих особистостях. Укртрансбезпека взяла стратегічний курс на подолання корупції в цій царині. Повернення до старої системи, коли все можна «порішати» не буде. І тиск не пройде.

Ми готові почути усі сторони. Постійно беремо участь в «круглих столах», зустрічах за участю представників перевізників, регуляторних державних органів і співробітників профільного міністерства з метою напрацювання законодавчих ініціатив, які б враховували інтереси усіх учасників цього процесу. Адже на виконання розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.02.2015 № 140, яким схвалено План імплементації Регламенту (ЄС) № 1370/2007 Європейського Парламенту і Ради про громадські послуги з перевезення пасажирів залізницею і автомобільними шляхами, Укртрансбезпека підготувала низку проектів нормативних актів в частині внесення змін до законодавства про автомобільний транспорт.

Більше цього, будучи максимально відкритим для громадськості, закликаємо журналістів, представників ЗМІ долучатись до рейдових перевірок, які проводить Укртрансбезпека, щоб мати можливість самостійно розставити усі крапки над «і».

4

Інформаційна довідка:

Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) була створена шляхом злиття двох Інспекцій  — Моррічінспекції та Трансінспекції в січні 2016 року. А  невдовзі розпорядженням Кабінету Міністрів України № 295-р від 20 квітня 2016 року на посаду Голови Укртранбезпеки було призначено Ноняка Михайла Васильовича.

Щодо аварійності:

Смертність внаслідок ДТП в Україні є однією з найвищих у європейському регіоні. За останні шість років (2011—2016 рр.) в Україні зареєстровано близько 170 тис.ДТП з постраждалими, в яких загинуло 26.5 тис. (це зникло з мапи України містечко районного масштабу) та травмовано 209  тис.осіб (це вже невеликий обласний центр). Україна втрачає на дорогах свій працездатний потенціал. Відсутність контрольно-наглядових заходів формує відчуття безкарності і, як результат – нехтування водіями елементарних вимого законодавства про автомобільний транспорт.

Для прикладу, Укртрансбезпека розпочала свою роботу з 2016 року. І тільки впродовж року завдяки проведеним контрольно-наглядовим заходам рівень аварійності з вини водіїв ліцензованого автомобільного транспорту знизився на 4% , а кількість травмованих осіб  зменшилась на 38% .

Якщо ж говорити про перші 2 місяці 2017 року, то кількість ДТП за участю водіїв ліцензованого автомобільного транспорту зменшилась порівняно з аналогічним періодом 2016 року на 39.7%; кількість загиблих у цих ДТП зменшилась на  18.2 %, а травмованих – на 29.6%.

В той час як безконтрольність нелегальних перевізників призводить до формування у них усвідомлення безкарності. Варто пам’ятати, що потрапивши в ДТП, будучи пасажиром нелегального перевізника, Ви майже не маєте шансу отримати відшкодування понесених збитків.

Щодо роботи по виявленню нелегалів:

В 2016 році Укртрансбезпека виявила нелегалів 6436, складено актів 5586, винесено постанов 2495, накладено штрафних санкцій 3 449 951 грн., перераховано до Державного бюджету 2 020 461 грн.

За період з 01.01.2017 до 07.04.2017 рік виявлено нелегалів 3657, складено актів 2300, винесено постанов 854, накладено штрафних санкцій 922 935 грн., перераховано до Державного бюджету 486 350 грн.

Михайло Ноняк, Голова Державної служби України з безпеки на транспорті

Источник НАЦИОНАЛЬНЫЙ ПОРТАЛ НОВОСТЕЙ

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code