У Білій Церкві обговорили кращі ідеї для розвитку туризму

Перегляди: 114

24 жовтня в Білій Церкві напрацьовували концепцію розвитку туризму у місті. Зокрема, мова йшла про створення нової Програми, приуроченої до тисячоліття нашого міста

1c060e

Як повідомила прес-служба Білоцерківської міськради, Програма повинна допомогти залучити до Білої Церкви кошти з державного бюджету на проведення важливих для міста заходів, які сприятимуть залученню туристів:
«Цей документ стане своєрідним дороговказом з облаштування рекреаційних зон, памяток архітектури, розвитку туристичної галузі в цілому, сприятиме передачі пам’яток архітектури в комунальну власність, і всі вдалі ідеї, висловлені під час даного заходу, мають бути відображені в цій Програмі. Маємо завдання відпрацювати цю Програму до кінця поточного року, аби в наступному вже втілити її в життя», — зазначив міський голова Геннадій Дикий.

Новини Білої Церкви: У Білій Церкві обговорили кращі ідеї для розвитку туризму

На зустрічі був присутній народний депутат України Хвича Мепарішвілі, який зосередив увагу на об’єктах інфраструктури, транспортній мережі, пам’ятках культури та архітектури, які є унікальними та надають можливості для приваблення туристів.

За словами начальника відділу культури і туризму Юлії Ковальської, у Білій Церкві нараховується 41 пам’ятка культури і туризму, які мають зацікавити туристів, однак деякі з них потребують реконструкції та реставрації.

Новини Білої Церкви: У Білій Церкві обговорили кращі ідеї для розвитку туризму

Під час зустрічі відбулася презентація проекту карти Білої Церкви з відображенням усіх автобусних та тролейбусних маршрутів, зупинок транспорту, яка може значно спростити пересування жителів, а також гостей по нашому місту.

У результаті заходу сформували 7 фокус-груп, учасники яких висловили своє бачення стосовно вирішення низки тих чи інших питань. Зокрема, це облаштування рекреаційних зон Білої Церкви; вирішення питань, пов’язаних з архітектурою міста, упорядкування міської інфраструктури; створення позитивного іміджу міста за допомогою засобів масової інформації та інших можливих каналів комунікації та промоції міста тощо.

Источник БЦ

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code