У Миколаєві знову планують виміряти пасажиропотік

Перегляди: 224

Київська компанія представила міському голові Сєнкевичу своє бачення транспортної стратегії

У Миколаївській мерії київська компанія презентувала транспортну стратегію, яку пропонує втілити за три мільйони гривень. Проте у місцевих громадських активістів після почутого склалося враження «дежавю». Про це пише у «Фейсбуці» Денис Барашковський, повідомляє Depo.Миколаїв.

Він нагадав, що представлені ідеї вже реалізовувались рік тому та не бачить необхідності знову до них повертатися: «Це або майже схоже відбувалося рік тому. Це або майже схоже відбувалося два роки тому. Тільки рік тому вони (чиновники транспортного цеху) у гарячці дістали стару оптимізацію і готувалися її реанімувати, собівартість якої була близько 150 тисяч гривень. Метод не змінився: студенти сідають у маршрутки і фіксують пасажирів, що входять і виходять. Все інше від лукавого або наведення туману. Та ще потім плюс три робочих місця, для обслуговування системи», — повідомляє активіст.

Денис Барашковський зазначає, що у міської влади немає сил або бажання наводити порядок в транспортному питанні, тому вони обрали найлегший шлях: «Легше всього замовити якусь фірму, яка досліджує щось, можливо і хороше, але воно не застосовується там, де не виконується закон. Де не виконується основна вимога мера, виконкому та договору — заборона на перевезення маршрутними автобусами, місткістю не менше 18 місць. Де не виконується графік у вечірній час, де не виконується вимога до перевізників, про фіксацію машин з номерами на маршрутах», — резюмує він додавши, що головною умовою зрушень у вирішенні транспортних проблем може стати лише принципова позиція міського голови та відповідальність перевізників.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code