Українська промисловість уповільнює темпи росту через проблеми на «Укрзалізниці»

Перегляди: 95

Заявлена українським урядом мета щодо зростання промислового виробництва на поточний рік може виявитися невиконаною через проблеми з логістикою

1487246972_maxresdefault

Про це пише президент ВП «Укрметалургпром» Олександр Каленков у своєму блозі на сторінках видання «НВ Бізнес».

Каленков нагадав, що згідно із затвердженим урядом прогнозом економічного і соціального розвитку України в поточному році промислове виробництво має зрости на 3,9%, а за оптимістичним сценарієм – на 5%.

«Проявилися влітку проблеми з перевезенням вантажів залізницею вже знайшли своє відображення в статистиці промислового виробництва. За даними Держстату, починаючи з першого літнього місяця зростання промислового виробництва почало сповільнюватися, а в липні з урахуванням сезонного фактора скоротилося відносно до червня на 1,3%. У серпні показник може бути зовсім неоптимістичним», – пише президент «Укрметаллургпрому».

Як пише «Мінпром», він підкреслив, що ключові галузі української промисловості – гірничо-металургійний комплекс, енергетика, хімія, виробництво будматеріалів, а також аграрний сектор сильно залежать від залізниці, яка є для них основним, а часто і безальтернативним перевізником. В ГМК, частка якого в промвиробництві становить приблизно третину, для виплавки тонни сталі необхідно перевезти 4 тонни різної сировини.

Президент «Укрметаллургпрому» зазначив, що сьогодні на складах українських гірничо-збагачувальних комбінатів накопичено 700 тис. тонн продукції при нормативі 150 тис. тонн. За серпень підприємства недовантажили своїм контрагентам продукції більш ніж на 100 млн дол. І у вересні цей показник перекритий не буде, а значить, підприємства зіткнутися з необхідністю скорочувати обсяги виробництва.

«Оскільки Україна все ще залишається індустріальною державою, уповільнення темпів зростання промисловості неминуче позначиться і на динаміці зростання ВВП. Більш того, зниження надходжень валютної виторгу в країну вже безпосередньо впливає на курс гривні, який останнім часом неухильно йде вниз», – акцентував Каленков.

Нагадаємо, що на проведеній наприкінці серпня нараді у Державній регуляторній службі представники промислових асоціацій і підприємств звернули увагу на критичну ситуацію з перевезенням вантажів «Укрзалізницею». За інформацією учасників наради, сьогодні на залізницях кинутими стоять сотні складів, а дефіцит локомотивів перевищує 100 одиниць, за оцінками фахівців.

Источник 24tv

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code