Володимир Гайдамачук (активіст): Білоцерківська транспортна монополія Нестерчука

Перегляди: 101

Українська політика часто схожа на гру в «чапаєва» — мінімум роздумів, максимум рухів. Це я про виборчу кампанію переможця мажоритарного округу №90 Миколу Бабенка у Білій Церкві. За рахунок чого переміг екс-голова облради, якого зараз вважають близьким до олігарха Василя Хмельцького та його «правої руки» Костянтина Єфименка? В першу чергу – завдяки боротьбі за тарифи на проїзд. Варто нагадати, що Бабенко перетворив ідею зниження цін на маршрутку в ідею-фікс. І в решті-решт досяг свого – проїзд у місті було знижено до 5 грн

b564b13bda0dc29bd0ea80d63c1d1ba3 (1)

Чому Бабенко взявся саме за цю тему під час виборчої кампанії? По-перше, це класично популістична тема – у нас народ любить халяву, і той би хто пообіцяв, що проїзд взагалі буде безкоштовний, в українських реаліях отримав би 100% підтримки. По-друге, історія з проїздом автоматично била по головному конкуренту Бабенка – кандидату в народні депутати від «Слуги народу» Юрію Нестерчуку, який не лише є власником найбільшої білоцерківської транспортної компанії «ТрансСіті», а також є одним з лідерів перевезень у Києві, де йому належить ТОВ «Союз-Авто».

Ця задумка політтехнологів Бабченка спрацювала на повну: він єдиний, хто не зі «Слуги народу» переміг на Київщині. Причому цікаво, що попри те, що вибори пройшли ще наприкінці липня, але популіст Бабенко разом з депутатами Білоцерківської міськради так вжилися у роль, що ухвалення рішення щодо зниження тарифу з 7 до 5 гривень ухвалили аж в жовтні. За відповідне рішення проголосувало 33 з 36 білоцерківських депутатів. Ще троє не голосували.

Можна було б говорити про впевнену вікторію пана Бабенко над Нестерчуком, але тут як раз виявилося, що під час веселої гри «зменш тарифи» депутати абсолютно не врахували економічну складову питання. Справа в тому, що 5 гривень – межа собівартості проїзду для перевізників Білої Церкви.

Бабенка можна привітати: за нинішньої ситуації всі транспортники міста – банкрути! І тут найсмішніше: всі окрім Нестерчука, важковаговика, який може роками дотувати збиткові білоцерківські маршрути за рахунок супер-прибуткових столичних, на яких працює «Союз-Авто».

І тут виходить найсмішніше: у гонитві за прихильністю електорату Бабенко разом з міськрадою знищують бізнес невеликих місцевих транспортників на користь одного крупного гравця. Якщо так буде продовжуватись, то найбільше місто області очікує транспортна монополія Нестерчука, який вже скоро отримає можливість викупити звільненні збанкрутілими конкурентами рейси в місті…

Источник mykyivregion

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code