Хто стоїть за маршрутними маніпуляціями у Білій Церкві

Перегляди: 386

Ситуація з підвищенням цін на проїзд до Києва наклалася на проведення транспортної «реформи» в області. В результаті, на маршрутах почали з’являтися  перевізники-«варяги»

Після різкого підняття цін на перевезення на Київщині голова Київської ОДА Олександр Горган оголосив про початок транспортної реформи в області та створення транспортного підприємства для перевезення пасажирів. «Є два варіанти: це державне підприємство або комунальне. Але роботу по організації альтернативної системи пасажирських перевезень потрібно починати негайно», — заявив Олександр Горган. Утім, поки жодних реальних кроків в цьому напрямку не видно. Навпаки, схоже, що у Київській ОДА «під шумок» вирішили завести на обласний ринок «своїх» перевізників.

Для того, щоб розуміти ситуацію з громадським транспортом у столичному регіоні, варто проаналізувати ситуацію в найбільшому місті Київщини – Білій Церкві. Там запровадження так званої транспортної реформи вже йде майже рік і викликало серйозні обговорення серед містян, адже ці зміни торкатимуться практично всіх білоцерківців, які щоденно користуються громадським транспортом.

У чому полягає оголошена реформа? Спочатку з ринку пасажирських перевезень міста «прибрали» неугодних владі приватних перевізників. Йдеться, зокрема, про ПП «Валоїс» та ПП «К-А-Н». Пізніше почався перерозподіл ринку пасажирських перевезень між «любими друзями» мера.

При цьому, обговорення даної реформи відбувалося лише серед людей, близьких до міського голови Геннадія Дикого. Пересічні жителі міста, які щодня користуються транспортом, долучені до дискусії не були.

Спочатку рішенням виконавчого комітету у березні 2016 року були змінені правила пасажирських перевезень, а саме укладання договорів з пасажирськими перевізниками було покладено на Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління». Таким чином, фактично було відмінено тендери на проведення перевезень.

Пізніше на офіційному сайті Білоцерківської міської ради було опубліковано оголошення про перехід на тимчасові договори з обслуговування міських автобусних маршрутів. У результаті, рішення про зміну перевізника було прийнято без проведення конкурсу, лише на підставі заявок в довільній формі. Таким чином, з березня сфера пасажирських перевезень у Білій Церкаі фактично опинилася поза законом.

Останнім часом в місті впроваджуються нові маршрути пасажирських перевезень разом з відміною старих. У планах міського голови якомога більшу кількість пасажирів пересадити на тролейбуси, відмінивши дублюючі маршрутки. Такі зміни далеко не у всіх викликають захоплення.

Можна зрозуміти невдоволення транспортною реформою з боку водіїв маршруток, яких непокоїть перспектива залишитися без роботи, оскільки, згідно із запропонованою концепцією переважна більшість маршрутів буде забезпечена оновленими автобусами більшого розміру. На їх купівлю у місцевих перевізників коштів немає.

У результаті, місцевих перевізників у Білій Церкві вже зараз витісняють столичні та вінницькі фірми на новеньких «Богданах». При цьому на рівні Київської облдержадміністрації все робиться таким чином, щоб ці фірми могли безперешкодно зайти на цей ринок.

Виконавцем даної «реформи» називають в. о. начальника управління інфраструктури КОДА Олега Манушевича, який за сумісництвом є  помічником скандального нардепа, колишнього комбата «Айдару» Мельничука, який, до речі, сам родом з Вінниці. Тепер фірми-перевезники з його рідного краю отримують в Білій Церкві «жирні» маршрути.

Якщо так піде далі, то місцевим перевізникам, які вже багато років працюють на маршрутах, доведеться шукати нове місце роботи, що у Білій Церкві зробити досить проблематично.

Ще одна деталь: Біла Церква вже зараз іноді стоїть у заторах. Як розминатимуться вузькими вуличками великі автобуси?
Іншу ідею – зняти з центральної магістралі всі автобусні маршрути, замінивши їх на троллейбуси – водії маршруток взагалі називають абсурдною, оскільки пасажиропотік на цьому напрямку більший за можливості тролейбусного парку. Коли готувався це матеріал стало відомо, що Дикий-мер своїм одноосібним рішенням «зняв» найбільш заповнений маршрут №1.

На чиє благо проводиться ця реформа? Адже людям це лише погіршить життя, оскільки комунальний транспорт просто не здатен впоратися з великою кількістю пасажирів. Утім, у КОДА та у мерії Білої Церкви можуть бути задоволені: під прикриттям слів про життя «по-новому» вони отримали можливість завести потрібні фірми на маршрути у місті…

Источник Моя Київщина

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code