“Як наживаються на кордоні”: Корупційні схеми львівських прикордонників

Перегляди: 550

Кілометрові черги, хаос та хамство на митному пості «Краківець» – це далеко не весь результат роботи нового начальника прикордонного посту «Краківець» Косминіна Ігора Вікторовича

Однак найбільш вдало свої вміння останній застосував для організації спеціальної системи поборів, яка мало того, що ефективно працює, так ще й приносить організатору тисячі гривень.

Сама сиситема помітна навіть неозброєним оком. Достаньо просто приїхати на пунк пропуску, і на власному досвіді переконатися у свавільному корупційному бардаку, який за своєю суттю повністю централізований.

Опис  відео, яке представлено вашій увазі та увазі відповідних правоохоронних структур на якому чітко зафіксовані два випадки отримання неправомірної вигоди прикордонниками пункту пропуску «Краківець», по яких чітко зрозуміло, черги, які там постійно, є штучними та створенні прикордонниками тільки задля заробітку.

Далі на відео видно якої довжини самі черги та скільки в пана Косминіна Ігора Васильовича та його підлеглих клієнтів на проїзд поза чергою, а також зізнання прикордонника, який працює на цьому пункті пропуску та розповів як і для кого беруться хабарі.

Схема, за якою діють побори, ділиться на кілька ланок.

По- перше, це збори із черг.

Прикордонники митного посту номерують талони машин, що стоять в черзі. Однак беруть гроші тільки від тих, кого знають,  орієнтовно в сумі 100-200 грн за в’їзд без черги.

По-друге, основні суми отримують за контрабанду цигарок.

Приблизно по 25 грн за блок. Здебільшого, всі, хто перевозять, мають з собою 5-7 блоків, за перевезення яких дають 100-150 гривень хабара, хто вказує не точну кількість, отримують сповна, до таких людей застосовується ретельний догляд, просто кидають «на яму» та вимагають кошти за нескладення адміністративних матеріалів.

Ще одну частину корупційної системи становлять рейсові автобуси, в яких є специфічні схованки, де знаходиться по  3-4 ящики сигарет.

Як відомо, водії заздалегідь домовляються  з українською і польською стороною та платять за проїзд по 25 гривень за блок,  за одну зміну проїжджає 2-3 автобуси.

Третя схема корупційного збору сформувалася на виїзді.

Відомо, що водії фур дають від 5-до 10 євро, щоб прикордонники не шукали  контрабанди в кабіні. В зміну можна нарухувати від 80-100 фур. Легко підрахувати, що в сумі виходить до 1000 євро

Окремо оцінюються рейси в Італію, Португалію, зокрема протягом середи-чеверга – проїжджає приблизно до 100 бусів, які платять по 10 євро. А за перевезення контрабандних цигарок домовляються окремо, легко підрахувати, що заробіток з бусів становить до 1000 євро за день.

І на кінець одна з найбільш прибуткових схем – це автомобілі «титаніки», які називають так тому, що ці автомобілі на іноземній реєстрації заїжджають в Україну за 100 доларів (встановлена ціна) і з України більше не виїжджають, а просто «тонуть».

Тобто простою арифметикою ми можемо підрахувати, що в хороший з точки зору прикордонників-хабарників з посту «Краківець» день заробіток однієї зміни, яка продовжується 12 годин, може скласти 5000 євро, що в гривневому еквіваленті становить близько 120000 гривень і, можливо, тому на викладеному відео прикордонник, якому набридло хабарництво його керівника Косминіна Ігора Вікторовича вирішив розказати про схеми поборів і вказав цікаву деталь про генерала, який возить гроші у Київ, а як відомо, у структурі прикордонної служби у Львівський області є одна генеральська посада, яку займає полковник Єгоров Володимир Сергійович — начальник західного регіонального управління прикордонної служби України.

Ми звернулися за коментарем до полковника Єгорова Володимира Сергійовича та маємо велику надію, що у наступний понеділок його отримаємо, а також просимо вважати наше розслідування зверненням в правоохоронні органи про відкриття кримінального провадження за фактами, які зафіксовані у відео та проведення ретельної перевірки слідчим шляхом.

Джерело: korupciya.com

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code