Як працює швидкісний німецький автобан

Перегляди: 81

Райських куточків для любителів швидкої їзди на нашій планеті майже не залишилося. Генеральне обмеження швидкості авторуху діє майже в усіх державах. Виняток становлять Афганістан, Бутан, Гаїті, Сомалі та Німеччина. Як благодать для лихачів особливо зарекомендували себе чудові німецькі автобани, де на окремих ділянках можна мчати на авто хоч зі швидкістю світла. Є туристи, які приїжджають до Німеччини спеціально для того, щоб з вітерцем промчати на машині по найзнаменитіших швидкісних дорогах в світі. Причому серед любителів гострих відчуттів, які прибувають з цією метою до Німеччини, не тільки жителі сусідніх країн, але навіть американці та китайці

f1dacbd9ab69da54a3226f2ed7ebdc9c

Однак такий стан речей може змінитися. Німецькі політики вже не раз піднімали питання про введення генерального обмеження швидкості на автобанах, і зараз він обговорюється серйозно. Аргументи на користь такої міри прості: зниження швидкісного режиму піде на користь довкіллю, а також істотно знизить число аварій. Та й репрезентативне дослідження, тільки що проведене соціологічним інститутом YouGov, показало: більшість звичайних громадян Німеччини теж виступає за повсюдне обмеження швидкості на автострадах.

Жінки — за обмеження

Згідно з підсумками опитування, 56 відсотків німців вважають за доцільне зниження максимально допустимої швидкості на автомагістралях до 150 кілометрів на годину. В першу чергу, за це ратують жінки (61 відсоток опитаних), чоловіків серед таких — 50 відсотків. Проти такого заходу висловилися 39 відсотків респондентів. Що стосується генерального обмеження швидкості руху на автобанах до 130 кілометрів на годину, то 56 відсотків німців і чути не хочуть про таку опції. Ну, а можливість введення на автомагістралях швидкості не більше 100 кілометрів на годину відкидають 86 відсотків учасників опитування.

Незважаючи на відсутність генерального обмеження швидкості на автобанах, в Німеччині є рекомендована швидкість: 130 кілометрів на годину. На ділянках, де перевищувати швидкість не забороняється, таку рекомендацію можна ігнорувати. Але якщо з вини любителя дуже швидкої їзди відбудеться ДТП, пощади йому точно не буде. Втім, приблизно на третині відрізків німецьких автобанів не розженешся, оскільки швидкісний режим там обмежений. Це, в цілому, кілька тисяч кілометрів.

Ретельно продумана дорожня система

Автобани — візитна картка Німеччині і предмет особливої ​​гордості її жителів. В даний час їх мережа становить, в цілому, майже 13 тисяч кілометрів і є однією з найбільших в світі. Це — до дрібниць продумана дорожня система. Для забезпечення безпеки руху зустрічні боку руху розділені між собою металевими або бетонними загородженнями. Як правило, в одному напрямку йдуть дві-три смуги. Але є і автобани з чотирма смугами на кожній стороні. Перетинів на одному рівні на таких дорогах немає. Транспортна розв'язка забезпечується за типом конюшини.

Будівництво автобану — дуже складний і відповідальний процес. Природно, досліджується грунт, проводяться дренажні роботи. Після цього укладається кілька несучих шарів на бітумної основі товщиною не менше півметра, а потім — виконаний з високоякісних кам'янистих і гірських порід верхній шар товщиною від двох до чотирьох сантиметрів. Він, в свою чергу, покривається асфальтом з шорсткою поверхнею, що забезпечує хороші зчіпні якості і створює перешкоду підвищенню допустимого рівня шуму.

Як правило, в Німеччині швидкісні автомагістралі прокладаються в обхід населених пунктів. Якщо все-таки автобан йде через місто, то виключно по тунелях і естакадах, не на шкоду міській інфраструктурі. А в разі якщо автострада побудована в місцях мешкання тварин (наприклад, косуль і диких кабанів), над нею для них влаштовують спеціальні переходи — обгороджені високим парканом або сіткою і озеленені мости.

За принципом нумерації

Всі німецькі автобани пронумеровані, причому — за особливою системою. Автобани, позначені непарними номерами (А1, 3, 5, 7, 9), пов'язують населені пункти північних і південних регіонів країни, а парні (А2, 4, 6, 8) — східних і західних. Автомагістралі з однозначною нумерацією (А1 — А9) — найдовші. Вони проходять через всю країну, а часто мають продовження і за її межами. Лідер по протяжності — автобан А7, що з'єднує через територію ФРН Данію і Австрію.

Автобани з двозначною нумерацією — середньої довжини, вони прокладені між населеними пунктами всередині окремо взятих регіонів. Наприклад, А10 відноситься до так званого «Берлінському кільця», а А99 — до «Мюнхенської кільця». Найкоротші автостради мають тризначну нумерацію. Ці ділянки, як правило, пов'язують великі магістралі.

На німецьких автобанах є безліч обладнаних автостоянок — з зонами відпочинку, лісопарками, автозаправними станціями, готелями, ресторанами та кафе. Зустрічаються навіть придорожні церкви — як маленькі каплички, так і великі храми. Їх двері не зачиняються цілодобово. У деяких з них можна не тільки послухати проповідь, а й висповідатися:хто знає що накопичилося за час довгої поїздки в душі.

Источник Дороги майбутнього

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code