Як розвиток технологій змінив послуги на українському банківському ринку

Перегляди: 145

Технології допомогли створити суттєву модель нової поведінки клієнтів банків

73_main_ukr

Виявляється, що у найближчому майбутньому банківські відділення взагалі будуть не потрібні

З розвитком технологій банки стали все більше надавати додаткових сервісів, які роблять певні банківські послуги більш комфортними. Коли клієнти користуються цими додатками, одночасно користуються і банківськими послугами. Вони користуються банківськими рахунками, вони користуються банківськими картками.

Наприклад, така технологія як NFC дозволяє перетворити ваш смартфон на повноцінний гаманець, а мобільний банківський додаток багато в чому може замінити банківське відділення. Інтернет створив суттєву модель нової поведінки, коли тобі не потрібно заходити в банк, коли тобі не потрібно спілкуватися з людиною. «Ти можеш зробити основні свої транзакції, найбільш частотні, найбільш регулярні, онлайн. Я розумію, що звички людей змінюються, і змінюються швидше, ніж нам би того хотілося», – каже Тарас Кириченко, голова правління Правекс-Банку.

За словами Тамаша Хак-Ковача, голови правління ОТП Банку, зараз клієнту треба приходити в банк один раз в житті, щоб ідентифікувати себе. І всі інші послуги можна робити в сьогоднішніх умовах в інтернет-банкінгу або в мобільних додатках.

Ні для кого не секрет, що на сьогоднішній день смартфон для когось вже замінив годинник, для когось замінив навігатор, комусь фотоапарат. «Тому залишилася справа за малим – щоб смартфон повноцінно замінив гаманець і банківське відділення», – говорить Олександр Беззубов, директор з розвитку електронної комерції Альфа Банку в Україні.

До того ж  на ринку з'являются різні фінтех-стартапи, які створюють певну конкуренцію банкам. «Якщо якась молода інноваційна компанія може створити щось краще, зміксувавши різні послуги, різні сервіси різніх банків, різні картки, моделі використання банківських продуктів – це чудово. Хай це робить. Нам важливо, щоб викорістовувались наші рахунки, наші картки. Ми чудово зможемо співпрацювати з новітніми компаніями, перебуваючи в їхніх додатках або використовуючи їхні технології», – зазначає Кириченко.

Вадим Панкін, програмний менеджер Luxoft, вважає, що наступним великим кроком на банківському ринку буде застосування Big Data. Так електронне майбутнє вже прийшло в українську банківську сферу. Ігнорувати його не варто.

Источник Новое время

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code