Залізниця купила зіпсованого товару у фірм, пов’язаних із “атошним” прокурором

Перегляди: 743

Південно-західна залізниця восени 2015 року закупила 300 протигазів у ТОВ “Лексен”

Мали придбати протигази виробництва 2015 року, з панорамною маскою. Старі протигази залізниця, як раніше повідомляла програма “Наші гроші”, возила на майдан “Беркуту” під час революції гідності.

Згідно з актом перевірки, “Лексен” за 396 тис. грн. завіз непотріб — протигази 1988—1991 років виробництва, з окулярами, а не масками. Упаковка була пошкоджена, на фільтруючих коробках вм”ятини та потертості, а на сумках для зберігання — 2 штампи з датою. Один — 1991 рік (замальований фарбою), другий штамп — 2015. Виробником за договором мало б бути харківське ТОВ “Сотруднічество”, однак привезли протигази з різних заводів-виробників. Висновки санекспертизи відсутні, сертифікати якості та відповідності не завірені та без номеру партії. 165 таких протигазів розподілили на  станцію Дарниця та 135 штук  для станції  Київ-Пасажирський.

Власником ТОВ “Лексен” записаний Руслан Карлов. В 2010—2011 роках він працював у ДП “Укрзалізничпостач”. Зареєстрований “Лексен” за адресою “Віртуального офісу”. Журналістам в “Офісі” дали два контактних телефони “Лексену” — “8 (096) 943-67-90” та “8 (044) 486-14-96”.

Другий — стаціонарний — номер спільний для “Лексен” та ТОВ “Сфера-КМ”. Власник якої Сергій Штефюк значиться також директором ТОВ “Солард-тех”. Ця фірма була конкурентом “Лексену” на торгах по зіпсованим протигазам. А ще продала Південно-західній залізниці зіпсовані акумулятори.

У вересні 2015 року “Солард-тех” поставив на Південно-західну залізницю 495 стартерних акумуляторів вартістю 1 млн. 440 тис. грн. “Наші гроші” (ЗІК) отримали результати перевірки акумуляторних батарей.

Так, на станцію Дарниця прийшло 11 стартових акумуляторних батарей типу 6 СТ-190 АЗ. В усіх відсутні паспорти та номери. На одному акумуляторі була здута банка, на другому щільність акумуляторної батареї не відповідає нормі. На третьому відсутній заряд. На четвертому електроліт витікає з корпуса через тріщини.

У договорі прописано, що акумулятори — виробництва 2015 року. Проте виробником (не постачальником) вказано ПРАТ “Веста-Дніпро”, яке збанкрутувало в 2014 році. На станції Дарниця розташований відновний поїзд №3174. Він призначений для ліквідації наслідків аварії на залізниці. Акумулятори розписали саме на нього.

ТОВ “Сфера-КМ” зареєстроване за адресою військової частини Нацгвардії. А ТОВ “Солард-тех” — за місцем масової реєстрації. Усі фірми, названі в тексті, вийшли на торги залізниці після революції гідності.

Мобільним телефоном, який у “Віртуальному офісі” дали журналістам як контакт “Лексену”, користується також ТОВ “БЦ “Аюдар”,  записане на матір очільника Військової прокуратури сил АТО Костянтина Кулика — Світлану. Також у “Лексену” та “Аюдару” один директор — Віталій Гольцов.

За даними сайту “Наші гроші”, “атошний” прокурор Костянтин Кулик давно пов’язаний із залізницею різними ниточками. До того, як стати очільником Військової прокуратури сил АТО, Кулик був транспортним прокурором. У розпал АТО він отримує в подарунок квартиру в елітному столичному “Дипломат-холлі”. За даними НАБу, коштовний подарунок прокурору зробила матір. Але згідно витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно, попереднім власником квартири Кулика значиться Гіві Макшеєв. У ЗМІ Макшеєва згадували як помічника екс-директора “Укрзалізниці” Остапюка. Уже за два тижні після того, як Кулик отримав у подарунок квартиру, заклав її в іпотеку — поручився за борг бізнесмена Ігоря Бутанова. Це власник фірм “Союз-Експо” і “Союз Дортранс”, які під час роботи Кулика в транспортних прокуратурах натендерили в системі залізниці понад 200 млн. грн.

У день виходу програми в ефір ми отримали письмову відповідь на наш запит від Південно-Західної залізниці. Як переконують залізничники, із їхніми акумуляторами все гаразд. А ось до фірми “Лексен” щодо зіпсованих протигазів ведеться “претензійно-позовна робота”.

Джерело: bihus.info

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code