ЗАЯВУ НА ОФОРМЛЕННЯ БІОМЕТРИЧНОГО ПАСПОРТА ВІДТЕПЕР МОЖНА ЗАПОВНИТИ ОН-ЛАЙН

Перегляди: 75

У пілотну експлуатацію запущена нова електронна послуга, за допомогою якої громадяни можуть внести он-лайн свої персональні дані для оформлення біометричних документів. Це скоротить час їх особистого візиту до підрозділів Державної міграційної служби

Заяву на оформлення біометричного паспорта відтепер можна заповнити он-лайн

Електронна послуга доступна на сайті Державної міграційної служби України dmsu.gov.ua а також – на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

Що змінилося? 

Донедавна громадяни для оформлення біометричних документів могли дистанційно записатись до електронної черги та сплатити відповідні адміністративні збори. Відтепер функціонал розширено: водночас із записом до е-черги та завчасної онлайн-оплати заявники можуть заповнити інтерактивну форму, вказавши свої персональні дані.

Після оброблення цієї інформації онлайн-сервіс згенерує форму з QR-кодом. QR-код міститиме персональні дані заявника, а сама форма – ще й вичерпний перелік документів, які слід мати під рукою під час особистого візиту до підрозділу ДМС.

На місці співробітник зчитає QR-код сканером – інформація миттєво потрапить до бази даних. Працівникові міграційної служби залишиться тільки звірити її з оригіналами документів.

Варто зазначити, що персональні дані, які вносить заявник, не зберігаються на серверах міграційної служби. Тож електронна послуга, окрім того, що є зручною, – ще й безпечна.

Які перспективи? 

Новація є зручною не лише для заявників, а й для державних службовців. Адже знижується вірогідність допущення помилок через необачливість та поспіх при заповненні форми, скорочується час на обслуговування одного візитера.

Особливої актуальності е-послуга набуває тепер, бо від жовтня 2018 року в Україні набрали чинності зміни до порядку оформлення ID-карток: якщо раніше паспорт громадянина України нового зразка оформлювали при досягненні 14-річного віку або з втратою чи викраденням паспорта-книжечки, то тепер – усі охочі та будь-коли.

Загалом на першому етапі електронна послуга буде доступною для оформлення закордонного паспорта та ID-картки у будь-якому з підрозділів міграційної служби у місті Києві. Однак найближчим часом нею зможуть скористатися жителі всіх регіонів України.

За матеріалами Урядового порталу

Источник bc-news

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code